مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خبر داد:

اختصاص اعتبار 6 میلیارد تومانی برای ورزش اسلام آبادغرب

کد خبر: 305948
|
10:29 - 1399/04/16
نسخه چاپی
اختصاص اعتبار 6 میلیارد تومانی برای ورزش اسلام آبادغرب
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از اختصاص شش میلیارد تومان ارزش افزوده برای ورزش اسلام آبادغرب خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، جلسه ای  باحضورصابر رحیمی مدیرکل تربیت بدنی  استان کرمانشاه، شهردار، اعضای شورای شهر و اصحاب رسانه برگزار شد.

 

 
رحیمی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه درپاسخ  به سوالات و درخواست های مطرح شده خبرنگاران و مسئولین گفت: اولین کار ما مقاله با مافیای  ورزشی است که سالها کار کرده و از همه جا حمایت شدند و ما توانستیم تا حدودی این حریان را از بین ببریم.
 
وی گفت:بزرگترین  خانه جوان در ایران و آکادمی ورزشی  در حال احداث است و در جاهای کوتاهی شده اما اعتبارات خوبی برای ورزش استان اختصاص داده ایم.
 
در این جلسه مصوب شد یک پارک ورزش احداث و زیر ساخت های آن را شهرداری انجام دهد همچنین یک زمین اسکواش ایجاد شود ودر راستای هندبال بودجه ای  درنظرگرفته و در بحث وررش همگانی هم کمک کنند.
 
وی در خصوص عملکرد شورای شهر و شهرداری گفت: واقعا با این شرایط تحریم که حتی نمی توان حقوق  کارمندها و کارگران را داد جای تشکر دارد که هنوز ثابت قدم هستند.
 

 

بهروز جلیلیان رئیس شورای شهر اسلام آبادغرب گفت: از حمایت های استاندار و مدیرکل تربیت بدنی استان که از جنس مردم در قلب استان است در زمینه ورزش تشکر میکنم.

 
جلیلیان در ادامه گفت: اسلام آباد در زمینه های ورزشی اعم از  هندبال کشتی ، ورزش بانوان در سطح استانی و ملی حرف برای گفتن دارد و از همه لحاظ پتانسیل‌های خوبی در ورزش دارد.
 
وی در ادامه با توجه به شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: با این وجود کار در ورزشگاه ها کاهش و مردم به ورزش های هوازی و شرکت در پارک ها روی آورده اند اما امکانات و تلاش‌های انجام شده شهرداری و وسایل ورزش سطح پارکها جوابگوی مردم نمی باشد.
 
در ادامه این جلسه مجتبی سنگین رئیس کمیسیون ورزشی شهرستان گفت: در اولین اقدام کمیسیون ورزشی از فرهنگی جدا شد و با توجه به اینکه ورزش همگانی در شهرستان فقیر است نیازمند تجهیز پارکها نیزهستیم.
 
علی حمیدی تبار در ادامه گفت: با توجه به مشکلات سعی شده کمک رسان و هم میاره ورزش و ورزشکاران باشیم.
 
وی با اشاره به مشکلات سالن های  ورزشی اظهارداشت: در طی بازدید توانستیم چند سالن را سنگ فرش کرده و در بحث پارک ها زمین  موجود آماده است.
 
حمیدی تبار با اشاره به استقبال بانوان از پارک بانوان این شهرستان گفت: چهارصد میلیون به عنوان مجری در بخش ورزش همگانی و پارک ها تهیه شده ودر طول چهار ماه ۳۶ هزار نفر از بانوان از این پارک استفاده کرده‌اند اما نیازمند امکانات بیشتری هستیم
 
در ادامه جلسه صیدمحمدی عضو شورای شهرگفت: در اسلام آباد قهرمانان بسیاری بوده ولی متاسفانه تا زمانی دیده می شوند اما بعد از آن به راحتی کنار گذاشته می شوند و بدون هیچ تقدیری فراموش می شوند.
 
وی گفت: تمام زیر ساختها برای ورزش همگانی آماده است و نیاز به حمایت و تجهیز وسایل ورزشی است بعنوان مثال مسکن مهر که مورد ظلم قرار گرفته و امکانات آن در حد تعدادی وسیله بازی هست که شهرداری نصب کرده است.
 
صیدمحمدی در ادامه بیان داشت: جاده سلامت همگانی اگر در برنامه  باشد خوب است  که همه بتوانند از آن استفاده کنند و در کنار آن می توان درآمد زایی ایجاد کرد به مانند بوفه، ایستگاه، کتاب و در زمینه ژیملاستیک هیچ‌گونه امکانات و هیچ سالن مجهزی از این نطر وجود ندارد و امیدواریم این بحث‌ها در حد جلسه نباشد و پیگیری شود.
 
در ادامه پرویز رزمدیده عضو شورای شهر شهرستان اسلام آباد غرب گفت: زمانی ما به همراه شورای شهر در خصوص بازیافت به خدمت استاندار رفتیم و قول کمک داد و به آن عمل نکرد همچنین از زمین بیمارستان خیرین  دیدار و قول کمک داداما الان یک خندق ایجاد کرده و ما هیچ جوابی در این خصوص برای مردم  نداریم.همچنین دو ساختمان ورزشی چقاکبود و برزه کلنگ‌ زنی شده ولی کاری  هنوز انجام نشده است.
 
درادامه عیسی ترنج معاون اداره ورزش اسلام آبادغرب با تشریح مشکلات ورزش شهرستان گفت:  ما در شهرستان ۳۵هیئت فعال داریم اما به دلیل ویروس کرونا راکد هستند و ما هنوز ساختمان اداری نداریم و محل کار ما خوابگاه است ومجموعه شهید شهبازی بی درو پیکر است خوابگاه برای ورزشکاران نداریم و فاقد سیستم سرمایشی و گرمایشی می باشد وسالن های پینگ پنگ،جودو  ودیگر سالنها که داریم توسط شهرداری  سنگ فرش شده وشیروانی آن پوسیده است وسالن کودکان و بانوان کفپوش ندارند.وپیست دو و میدانی اصلا قابل استفاده نیست سالن بوکس تخریب شده همچنین سالن  شرف اباد سالن خوبیست اما هنوز محوطه سازی نشده و ظرفیت دایر کردن یک زمین فوتبال مناسب در آنجا وجود دارد.
 
وی عنوان کرد: زورخانه پوریای ولی سالهاست بحال خودرها شده ودر حال تخریب است.
 
ترنج در ادامه افزود: با میزبانی هندبال که سال گذشته داشتیم شور و نشاط در مردم ایجاد شد اما سالن انقلاب جوابگوی جمعیت نبود.
 
وی ادامه داد: ما به ۱۶ روستای شهرستان پک ورزشی داده ایم و ۱۰ روستای دیگر هم در سال ۹۹در در دست اقدام است وچمن مصنوعی در گردنگاه قوچمی نیز در حال انجام است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد