فرماندار اسلام آبادغرب

ارتقاءخدمات عمرانی وآبادانی درروستاها عامل ماندگاری مردم و تقویت و رشد تولیدات کشاورزی است

کد خبر: 305951
|
11:55 - 1399/04/17
نسخه چاپی
ارتقاءخدمات عمرانی وآبادانی درروستاها عامل ماندگاری مردم و تقویت و رشد تولیدات کشاورزی است
اسلام آبادخبر: عامل ماندگاری مردم و تقویت و رشد تولیدات کشاورزی در روستاها ارتقاءخدمات عمرانی وآبادانی درروستاها می باشد.

به گزارشاسلام آباد خبر، جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب در جریان بازدید از تعدادی از روستاهای بخش حمیل گفت: دهیاران تلاشگر درکنار اعضای شوراهای اسلامی روستایی بعنوان مدیر و خادمان جامعه روستایی میتوانند با تلفیق اعتبارات عمرانی دهیاریها و جلب مشارکت های مردمی تلاشهای ، خود را در مسیر امور عمرانی و سازندگی روستاها که نقش اساسی و محوری در تولید دارند‌ معطوف داشته و در این زمینه بیش از گذشته کوشا باشند.

 
وی از مجموعه زحمات و فعالیتهای دهیاران در روستاهای شهرستان قدردانی ویژه نمود وعنوان کرد:  از اعضای شوراهای اسلامی و مردم خواست که با این مدیران روستایی نهایت همکاری در حوزههای مختلف برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر داشته باشند.
 
در این بازدید که به همراهی ناصری بخشدار حمیل انجام گرفت از فعالیتهای عمرانی انجام شده و یا در حال انجام در روستاهای گردنگاه قوچمی ، خمار تارج و طولابی هرسم از نزدیک بازدید به عمل آمد و از زحمات و عملکرد خوب آقای ناصری بخشدار حمیل، دهیاران و اعضای شوراهای روستایی  قدردانی  گردید.
 
در این روستاها اعتباری قریب به ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاریها در زمینه های عمرانی از جمله مخلوط و شن ریزی برای بستر سازی معابر ، سنگ فرش،جدول گذاری به منظور دفع آبهای سطحی و روان آبها‌ و زمین ورزشی صرف و هزینه شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد