دبیر ستاد اربعین حسینی و عتبات عالیات شهرستان اسلام آبادغرب

امکان مشارکت بیشتر مردم در بازسازی عتبات عالیات

کد خبر: 305967
|
15:54 - 1399/04/24
نسخه چاپی
امکان مشارکت بیشتر مردم در بازسازی عتبات عالیات
دبیر ستاد اربعین حسینی و عتبات عالیات شهرستان اسلام آبادغرب گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری مجالس ختم ، مردم عزیز شهرستان می توانند هزینه های مراسمات را جهت بازسازی عتبات عالیات هدیه نمایند.

دبیر ستاد اربعین حسینی و عتبات عالیات شهرستان اسلام آباد غرب در گفتگو بااسلام آباد خبر، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری مجالس ختم و فاتحه خوانی مردم عزیز شهرستان می توانند هزینه های مراسمات را جهت طرح توسعه حرم مطهر امام حسین(ع) در کربلای معلی و صحن شبستان حضرت زینب(س) پرداخت کنند.

 

قدرت اله نجفی با اشاره به  برپایی موکب ها و تبدیل شدن به یک نهاد مردمی منسجم‌ و کارآمد برای خدمت‌رسانی به مردم در اربعین حسینی و حتی در مواقع بحرانی کشور، گفت: با عنایت اهل بیت(ع) باید این عمل خیر و خداپسندانه را نیز فرهنگ سازی نمائیم تا توشه ای برای اموات در آخرت باشد.

 

وی افزود: همچنین افرادی که می‌خواهند نذر کنند و ساخت متراژی از صحن مبارک را بنام خود یا به نیت درگذشتگان  برعهده بگیرند می‌توانند به دفتر ستاد عتبات عالیات شهرستان مراجعه کرده و اعلام آمادگی کنند و هزینه ساخت هر مترمربع حدود چهار میلیون تومان را پرداخت نمایند.

 

مسئول مربوطه عنوان کرد: مردم می توانند فیش پرداختی خود را به دفتر عتبات عالیات واقع در بیت امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب تحویل و علاوه بر دریافت رسید  از طرف ستاد بازسازی عتبات عالیات لوح سپاس حسینی دریافت کنند.

 

نجفی در پایان اذعان داشت: امید است که مردم شریف شهرستان با تجمع نکردن و عدم برگزاری مراسمات از شیوع کرونا جلوگیری و با عملی پسندیده باعث ارامش روح عزیزان خود شوند.

 

وی افزود: شماره حساب و شماره کارت ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان اسلام آبادغرب به شرح زیر است:
 ۰۱۱۰۲۱۴۸۱۴۰۰۷
۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۵۲۵۷۹

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها