فرماندار دالاهو:

تشدید اقدامات خود مراقبتی خطر شیوع کرونا را کاهش می دهد

کد خبر: 305969
|
15:23 - 1399/04/25
نسخه چاپی
تشدید اقدامات خود مراقبتی خطر شیوع کرونا را کاهش می دهد
فرماندار دالاهو در بازدید از ادارات شهرستان گفت: تشدید اقدامات خود مراقبتی ، خطر شیوع کرونا را کاهش می دهد.

به گزارشاسلام آباد خبر،به منظور پایش اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی ومصوبات ستاد کرونا در مجموعه های اداری کرم محمدی فرماندار دالاهو از مجتمع اداری این شهرستان بازدید بعمل آورد.

 

در جریان این بازدید و دیدار چهره به چهره با جمعی از ارباب رجوعان و مدیران و کارکنان که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی صورت گرفت، فرماندار دالاهو با تاکید بر  استفاده  ارباب رجوع ، مدیران وکارکنان  از ماسک، گفت: اهتمام جدی دالاهو نشینان در جهت قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس شایسته سپاس است .

 

محمدی از مردم شریف شهرستان تقاضا نمود تا با تشدید اقدامات خود مراقبتی، گسترش کرونا را در حوزه شهرستان متوقف  نمایند.

 


همچنین کرم محمدی فرماندار دالاهو در  هجدهمین جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان دالاهو با اشاره به وضعیت قرمز شهرستان دالاهو در بحث شیوع ویروس کرونا از مردم تقاضا کرد در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس همکاری همه جانبه با مسئولین ادارات عضو ستاد داشته باشند.

کرم محمدی فرماندار دالاهو در این جلسه با عنایت به بررسی های صورت گرفته عنوان کرد:

۱. تمامی مصوبات ستاد کرونای استان کرمانشاه در حوزه شهرستان دالاهو لازم الاجرا و تخطی از آن پیگرد قانونی دارد.

۲. از ادارات دولتی و اماکن و صنوف مختلف به صورت سرزده بازدید بعمل خواهد آمد و اشخاص حقیقی و حقوقی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند ،تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

۳. تمامی مراکز تفریحی و تاریخی شهرستان دالاهو به مدت ۱۰ روز تعطیل بوده و هیچگونه خدماتی در این اماکن ارائه نخواهد گردید.

۴. وضعیت شهرستان دالاهو قرمز است و از مردم خوب و شریف تقاضای تداوم همکاری همه جانبه در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس را داریم.

۵. ضمن تشکر و قدردانی از فعالان فضای مجازی و اهالی رسانه، تداوم بازنشر آموزش ها، آگاهی بخشی و ایجاد حساسیت در مورد بیماری کرونا، می تواند خطرات و همه گیری  کرونا را کاهش دهد.

۶. مجددا از همراهی و اهتمام بزرگان و متنفذین شهرستان اعم از سادات اهل حق و روحانیت شیعه و سنی سپاسگزاری می نمایم. 

۷.مجاهدت های کادر پزشکی، مامایی، پرستاری و مجموعه بهداشت و درمان بعنوان فصلی درخشان در کارنامه وزارت بهداشت ثبت خواهد شد. 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها