دادستان شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

کشف و ضبط 8کیلوگرم مواد مخدر در اسلام آبادغرب/ تقدیر از پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان

کد خبر: 305971
|
14:55 - 1399/04/28
نسخه چاپی
 کشف و ضبط 8کیلوگرم مواد مخدر در اسلام آبادغرب/ تقدیر از پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان
اسلام آبادخبر: ‍ سید سجاد ملایری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آبادغرب از کشف و ضبط 8کیلوگرم مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، ‍ سید سجاد ملایری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آبادغرب از کشف و ضبط 8کیلوگرم مواد مخدر  توسط  پلیس مبارزه با مواد مخدر  شهرستان خبر داد.

وی عنوان کرد: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر اسلام آبادغرب با همکاری پلیس شهرستان با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات جامع طی هماهنگی با دادستانی شهرستان، متهمان به قاچاق مواد مخدر  که قصد وارد کردن محموله از یکی از استان های مجاور به شهرستان را داشتند، غافلگیر و دستگیر نمودند.
 
دادستان شهرستان با اعلام اینکه در این عملیات 8 کیلوگرم مواد مخدر کشف و به همراه خودرو حامل ضبط شد، از فرماندهی انتظامی شهرستان، عوامل زحمتکش پلیس مبارزه با مواد مخدر به ویژه جناب سرهنگ آریا عبدی تقدیر و تشکر نمود.
 
سید سجاد ملایری تصریح کرد: دستگاه قضایی پشتیبان ضابطین و نیروی انتظامی در اقدام علیه جرائم خشن و مبارزه با مواد مخدر می باشد و انشاءالله ضابطین با انگیزه تر از گذشته در خدمت به مردم تلاش نمایند.
 
دادستان اسلام آبادغرب از عموم مردم  شهرستان خواست در صورت اطلاع از حمل و خرید و فروش مواد مخدر، موضوع را با  مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ درمیان بگذارند تا اقدامات لازم در مبارزه با این بلای خانمان سوز صورت گیرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد