حماسه مرصاد بزرگترین رویداد برای بازخوانی جنایات منافقین است

کد خبر: 305991
|
12:35 - 1399/05/04
نسخه چاپی
حماسه مرصاد بزرگترین رویداد برای بازخوانی جنایات منافقین است
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب : چهره تروریستی منافقین تطهیر نخواهد شد چرا که اقدامات ضد ایرانی و مردمی آنها و همکاری با دشمنان و کشتار جوانان و ملت ایران در تاریخ ثبت شده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، خسرو تمری در گفتگو با اسلام آباد خبر با تبریک حماسه غرور آفرین مرصاد و گرامیداشت و یاد و خاطره شهدای این عملیات و به ویژه شهدای اسلام آبادغرب گفت: حماسه مرصاد برگ زرین تاریخ باشکوه هشت سال دفاع مقدس و سند افتخارآفرینی مردم ایران به ویژه مردم اسلام آبادغرب در مقابله با استکبار و تروریست های منافقین بود. 

 

تمری افزود: افتخار آفرینی این رویداد به نام ملت ایران و به ویژه مردم اسلام آبادغرب و استان کرمانشاه ثبت شده است و لذا باید شکوه این حماسه را حفظ کنیم و برای آن برنامه ریزی مناسب داشته باشیم. 
 
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب در ادامه افزود: منافقین در طول هشت سال دفاع مقدس خسارت های جانی و مالی زیادی به ملت ایران زدند و با ترورهای گسترده جان جوانان زیادی را گرفتند و در سطح کشور حمام خون به راه انداختند و بدون شک ملت ایران جنایتهای آنها را فراموش نخواهند کرد. 
 
 
وی افزود : در طول هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن نیز منافقین به عنوان ستون پنجم دشمن بعثی عمل می کردند و خیانت های بزرگی کردند و شهادت گسترده در برخی عملیات ها حاصل جاسوسی آنها بود و این مسیر در بعد از دفاع ادامه پیدا کرد و شهادت جمعی از نخبگان بخشی دیگر از کارنامه آنها است. 
 
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب افزود: امروز منافقین به تغییر در نوع فعالیت خود و فعال شدن در فضای مجازی به ترور اخلاقی و رفتاری جامعه روی آورند و به هر شکلی در فضای مجازی به دنبال اضمحلال اخلاقی و رفتاری جامعه هستند. اما نمی دانند که ملت ایران از آنها منفور هستند. 
 
 
تمری افزود: عده ای بدنبال آن هستند تا به شکل های مختلف چهره تروریستی منافقین را تطهیر بکنند اما واقعیت این است که این چهره تطهیر نخواهد شد چرا که اقدامات ضد ایرانی و مردمی آنها و همکاری با دشمنان و کشتار جوانان و ملت ایران در تاریخ ثبت شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها