فرمانده سپاه اسلام آبادغرب:

عملیات مرصاد مُهری بر فرجام منافقین بود/ کمینگاه مرصاد درس عبرتی برای خیانتکاران

کد خبر: 305993
|
00:40 - 1399/05/05
نسخه چاپی
عملیات مرصاد مُهری بر فرجام منافقین بود/ کمینگاه مرصاد درس عبرتی برای خیانتکاران
فرمانده سپاه اسلام آبادغرب گفت: چهار زبر، مرصاد شد تا درس عبرتی برای مزدوران و منافقان باشد وبدانند که عاقبت خیانت به مردم و اسلام کمینگاه مرصاد است.

سرهنگ فرامرز باوندپور در گفتگو بااسلام آباد خبر،  اظهار کرد: عملیات مرصاد برگ زرینی از افتخارات مردم اسلام آباد غرب در دفاع از کیان ایران اسلامی را نشان می دهد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آباد غرب گفت: چهار زبر، مرصاد شد تا درس عبرتی برای مزدوران و منافقان باشد وبدانند که عاقبت خیانت به مردم و اسلام کمینگاه مرصاد است.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب با تبریک سالروز پیروزی عملیات مرصاد و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عملیات، اظهار کرد: سالروز عملیات مرصاد که تبلور ایمان و همدلی بود روزی بود که مردم مُهر پایانی بر عمر منافقین زدند، منافقین کوردلی که به آمریکا اعتماد کردند و روبروی ملت خویش اسلحه کشیدند  و امروز وضعیت فلاکت بار منافقین را که هر روز بین کشور های ظالم مثل تفاله ای دست به دست می شوند، عبرت آموز است چون منافقین از خط الهی و خط ولایت خارج شدند و امروز به عنوان یک گروه بی آبرو در میان مسلمانان جهان و مردم ایران هستند.

 

وی افزود:امروز وضعیت منافقین طوری است که سردمداران و حامیان آنها رژیم آل سقوط و صهیونیسم کودک کش است اما به برکت خون شهیدان ایران اسلامی امروز امن ترین کشور دنیاست والحمدالله در تمام عرصه های مختلف مثل ستاره ای درخشان در آسمان جهان می درخشد و رمز موفقیت و ماندگاری شهدای انقلابی و عاشوایی نگاه کردن و گوش به فرمان ولایت بودن بوده و هست.

 

سرهنگ باوندپور اظهار کرد:امروز لشگر فرهنگی، سیاسی و اقتصادی  دشمن برای سست کردن اعتقادات دینی و اعتقادات سیاسی، تقویت نارضایتی ها و جذب جوانان در فضای مجازی در حال فعالیت می باشد وهمانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند باید با مدیریت جهادی و انقلابی به معیشت و مشکلات مردم رسیدگی کرد تا نقشه های دشمن نقش بر آب شود.

 

وی افزود: برکسی پوشیده نیست که دشمن در حال جنگ نرم با مسلمانان و به ویزه ملت ایران می باشد که یکی بی تفاوت کردن نسل جدید نسبت به ارزش ها  و شهداء  و در اصل گرفتن سیرت انقلابی و گسترش افراطی گری در جهان اسلام  که همین گروه های تکفیری و جریانات انحرافی  نمونه آن می باشد.

 

باوندپور خاطر نشان کرد: دشمنی که در عملیات مرصاد از مردم انقلابی شکست خورده امروز می خواهد از راه نفوذ برای سست کردن باور و اعتقادات جوانان ما وارد شود و مردم اسلام آبادغرب نباید دلاور مردی شهدا و جانبازان عملیات مرصاد را  فراموش کنند.

 

وی عنوان کرد: مردم ما هیچ وقت فراموش نخواهند کرد که همین آمریکای جنایتکار که خود را مدافع حقوق بشر میداند حامی اصلی منافقین بود و همین منافقین بودند که در بیمارستان امام خمینی اسلام آباد به کسی رحم نکردند و زنان، کودکان و بیماران بیگناه بستری در بیمارستان را زنده زنده سوزاندند اما خداوند در کمینگاه مرصاد فرجام منافقین کوردل را بدست رزمندگان اسلام رقم زد تا عبرتی برای خیانتکاران و جنایتکاران باشد.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد