آخرین تقلای جلادهای پیر هشتگ‌ساز

منافقین در مسیر اضمحلال/ از روزگار سیاه در «مرصاد» تا سیاه‌بازی در خاکریزهای مجازی

کد خبر: 305998
|
13:53 - 1399/05/06
نسخه چاپی
منافقین در مسیر اضمحلال/ از روزگار سیاه در «مرصاد» تا سیاه‌بازی در خاکریزهای مجازی
32 سال پیش مردم و رزمندگان ایرانی در عملیات مرصاد درس بزرگی به منافقین دادند و برای همین است به جنگ در دنیای مجازی روی آورده‌اند تا واقعیت کریه خود را مخفی کنند و با سیاه‌بازی در خاکریزهای مجازی برای دوری از مسیر اضمحلال خود دست و پا می‌زنند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، در روزگاری که دشمن دون تمام تلاشش را می‌کند تا دلسوز انقلاب را به مزدور، خدوم را به خائن، بسیجی را به متعصب کور و ... استحاله کند باید خیلی مراقب بود تا به فرمایش رهبر معظم انقلاب جای جلاد و شهید عوض نشود.

 

مثل همین وطن‌فروشانی که 32 سال پیش برای رسیدن به آرمان فتح 48 ساعته تهران با نام ارتش آزادی‌بخش و مجاهدین خلق بر سر راه رسیدن به این خواسته از هیچ جنایتی علیه مردمان این دیار دریغ نکردند و زنان و بچه‌های این مرز و بوم را زیر آماج رگبار خود به خاک و خون کشیدند و حالا ژست وطن پرستی گرفته‌اند و با القائات ذهنی و شبهه افکنی به جنگ تمام قد با نظام آمدند.

 

منافقینی که با فروغ جاویدان می‌خواستند یک شبه خود را به قلب تهران برسانند و روی بی‌غیرتی خودشان حساب کرده بودند و به خیال همراهی مردم ایران با جبهه نفاق با شکستن آتش‌بس و با یک نفوذ کور از مرزهای غربی به ایران حمله کردند.

 

اما زهی خیال باطل؛ مردم نه تنها با آنها همراهی نکردند بلکه برای ایستادن در مقابل آنها از هر سلاحی که داشتند استفاده می‌کردند، از سوی دیگر انگیزه رزمندگان در این عملیات صد برابر شده بود و هر یک نفر به اندازه یک گروهان می‌جنگید.

 

بعد از قطعنامه 598 تجاوز به خاک ایران اول مردادماه ۶۷ مجدداً اتفاق افتاد و منافقین با پیشروی‌هایی که داشتند توانستند خود را به شهر اسلام‌آباد غرب برسانند، اما دست خدا با ما بود و در تنگه چارزبر از چهار طرف قیچی شدند و کمینگاه مرصاد گورستان ابدی آنها شد.

 

در این عملیات احمقانه بیش از 120 دستگاه تانک، 400 دستگاه نفربر، 90 قبضه خمپاره انداز 80 میلی متری، 150 قبضه خمپاره انداز 60 میلی متری و 30 قبضه توپ 106 میلی متری منهدم شد.علاوه بر آن ده ها دستگاه تانک، نفربر، خودرو و نیز صدها قبضه سلاح سبک و نیز مقادیری تجهیزات پیشرفته الکترونیکی و مخابراتی به غنیمت نیروهای اسلامی درآمد. همچنین بیش از 4800 نفر از منافقان نیز کشته و زخمی شدند.

 

اما این جلادها بعد از آن خفت تاریخی در تنگه مرصاد به عراق گریختند و سالها زیر چتر حمایتی صدام تکریتی در پادگان مخوف اشرف مشغول توطئه چینی علیه ایران بودند و با سرنگونی او به اروپا پناه بردند و سالهاست در تیرانا با نیروهای پیر و فرتوتشان در مسیر اضمحلال قرار گرفته‌اند و با لشکر پیر سایبری‌شان این بار باز هم با لباس تزویر به میدان آمده‌اند، اما این بار هم هوشیاری جوانان هربار نقشه‌های آنها را نقش بر آب می‌کند.

 

ماهیت منافقین چیست؟

محمد کرمی راد از فرماندهان دوران دفاع مقدس هم در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: سازمان منافقین توسط سه نفر از بنیانگذاران دانشگاه به نام علی اصغر بدیع زادگان، حنیف نژاد و سعید محسن که هدف اولیه خود را تربیت قشر سالم برای مبارزه با امپریالیسم معرفی کردند راه اندازی شد، اما بعدها منافقین در سیر تکاملی خود به سوی امپریالیسم رفتند لذا در سال ۴۷ مبارزه مسلحانه علیه رژیم ستم‌شاهی با حمایت روحانیون، بازاریان و نهضت آزادی را شروع کردند و در سال ۵۰ برخی از کهنه کاران سازمان پیکار این افراد را لو دادند و حدود ۹۰ درصد از ظرفیت سازمان توسط نیروهای امنیتی رژیم شاهنشاهی از بین رفت و نسل جدید روی کار آمدند که چارچوب فکری سازمان شکل دیگری گرفت.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه شهید لاجوردی در زندان به ماهیت فکری آنها پی برد و همچنین شهید مرتضی مطهری هم متوجه التقاطی بودن آنها شد، تصریح کرد: البته منافقین نماینده ای را به نجف اشرف که امام راحل در تبعید به سر می‌بردند، فرستادند و ساعت‌ها خدمت امام راحل گزارش دادند اما امام(ره ) خط مشی آنها را نپذیرفت.

وی عنوان کرد: اوج مبارزات نهضت حضرت امام(ره ) در سال‌های ۵۶ تا ۵۷ بود که اینها شعار خود که آیه و فضل الله... بود را بر در و دیوار حک می کردند و در این میان بسیاری از جوانان که بصیرت لازم نداشتند جذب آنها شدند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: در ارتباط با پیروزی انقلاب، منافقین با قانون اساسی و اصل ولایت فقیه سر ناسازگاری گداشتند و آن را با تجمعات و موضع گیری های که علیه شهید بهشتی و نیز حمایت از قائله کردستان، حزب منحله دمکرات و کومله، غائله گنبد و خلق بلوچ نشان دادند.

کرمی راد گفت: در قائله ای که در سال ۶۰ به وجود آمد سرکرده منافقین با لباس مبدل از کشور فرار کردند و خط مشی آنها علیه جمهوری اسلامی ایران به اوج خود رسید به گونه ای که در هفت تیر سال ۶۰ ساختمان مرکزی حزب جمهوری اسلامی را بمباران کردند و افراد انقلابی که در راس آنها شهید بهشتی قرار داشت به شهادت رساندند.

وی عنوان کرد: آنها با بمب گذاری مسجد ابوذر هنگام سخنرانی رهبری به عنوان نماینده امام در شورای عالی دفاع درصدد ترور معظم له بودند که خوشبختانه آسیب چندانی ندیدند. از آن پس این رویکرد علیه بزرگان دین به ویژه شهدای محراب که بزرگترین آنها شهید اشرفی اصفهانی نماینده امام(ره ) و امام جمعه کرمانشاه بود را به شهادت رساندند همچنین حاج بهاء الدین عراقی کاندیدای مجلس، فرمانده سپاه کنگاور و بسیاری از کسبه و بازاریان را به شهادت رساندند.

کرمی راد افزود: آنها ابتدا به کشورهای اروپایی که با ایران سر ناسازگاری داشتند فرار کردند و یک بازی زرگری با قرار دادن آنها در لیست تروریست‌ها راه انداختند اما بلافاصله منافقین را از این لیست خارج کردند و حمایت‌های علنی استکبار در اروپا و آمریکا آغاز شد و بعد که به کشور عراق منتقل شدند سازمان شکل نظامی بیشتری گرفت و عملیات‌های برای خوشنامی صدام انجام دادند و پاداش های سنگینی را دریافت کردند که مدارک آن افشا شد.

کرمی راد گفت : منافقین عملیات مرصاد را به زعم اینکه رزمندگان پس از ۸ سال جنگ حالت فرسایشی پیدا کرده اند راه اندازی و می خواستند چند روزه به تهران بیایند و جمهوری اسلامی را به زعم باطل خود ساقط می‌کنند بر همین مبنا عملیات فروغ جاویدان یا مرصاد را به پشتیبانی ارتش عراق طراحی کردند و بمباران ها را در اسلام آبادغرب انجام دادند غافل از اینکه پیوند مردم ایران با ولایت فقیه ناگسستنی است.

وی افزود: مردم درس عبرتی در اسلام آباد به منافقین دادند سپس یگان ها به آنها ملحق شدند.

کرمی راد تصریح کرد: منافقین یک سازمان مخوف امنیتی- اطلاعاتی بودند و عناصر و عوامل و طرفداران خود را شستشوی مغزی می دادند تا آنها را از واقعیت‌های خارج از سازمان غافل کنند تا به سمت اضمحلال پیش رفتند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: این مزدوران وقتی هواپیماهای عراقی بر سر مردم بمب می ریختند به عوامل اطلاعات عراق آدرس‌های مردم را می دادند تا دقیق تر بزنند همچنین آمار شهدا و مجروحین را به صدام می دادند و مشخص بود که در یک سرسپردگی و جنایت علیه مردم با صدام هم پیمان شده بودند.

کرمی راد تصریح کرد: در نهایت جمهوری اسلامی توانست درس بزرگی به آنها بدهد امروز هم با وضعیتی مواجه هستیم که مجلس و دولت عراق مصمم به بیرون راندن آنها هستند اخیرا هم از جهاتی در اروپا سرنوشت رجوی معلوم نشده است و گمانه زنی هایی راجع به به درک واصل شدن وی وجود دارد.

وی گفت: دست منافقین به خون ملت ایران و عراق آغشته شده و برای مقدار ناچیزی دلار خود و آرمان‌های اولیه سازمان را فروختند و برای همیشه تاریخ را زیر سوال بردند و به عواملی جاسوس و سرسپرده و مزدور تبدیل شدند.

 

منافقین در مسیر اضمحلال/ از روزگار سیاه در «مرصاد» تا سیاه‌بازی در خاکریزهای مجازی

 

منافقین تحت حمایت آمریکا بوده و هستند

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در مورد جنایات این گروهک تروریستی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: منافقین بعد از قیام مسلحانه ۳۰ خرداد در سال ۶۰ که منجر به فرار آنها از ایران شد تعداد زیادی از مردم و نیروهای حزب الله را به شهادت رساندند و با نفوذ در دستگاه های مختلف مسبب شهادت ۷۲ تن از یاران باوفای امام راحل شدند.

وی افزود: آنها با رفتن به خارج از کشور و قرار گرفتن در خدمت صدام به مزدوران استکبار جهانی و عامل آنها در منطقه یعنی صدام تبدیل شدند.

این کارشناس مسائل بین‌الملل تصریح کرد: صدام با استفاده از این گروه منافق، ضد انقلاب و خائن به کشور تلاش می کرد رزمندگانی که اسیر می شدند در پادگانهای ارتش عراق به سمت منافقین جذب یا آنها را مورد شکنجه قرار دهد و عوامل آن ها را در داخل کشور برای گرا دادن به موشک ها و هواپیماهای عراقی در مناطق مختلف کشور استفاده می کرد.

ترقی خاطرنشان کرد: اگرچه ضربه های زیادی به مردم و اموال کشور وارد کردند، اما نتوانستند ملت ایران را شکست دهند و به عنوان آخرین عملیات بعد از پذیرش قطعنامه هنگامی که دیدند از طریق صدام نمی توانند به اهداف پلید خود علیه نظام جمهوری اسلامی ایران دست یابند با استفاده از تجهیزات فراوانی که توسط صدام دریافت کردند بر روی عملیات فروغ جاویدان متمرکز شدند و نقشه هایی را طراحی کرده بودند تا از طریق کرمانشاه وارد کشور شوند و تا تهران پیشروی کنند و به حساب خود نظام جمهوری اسلامی ایران را ساقط کنند.

وی عنوان کرد: با وجودی که به دنبال پذیرش قطعنامه نیروهای رزمنده در منطقه در حال بازگشت از مناطق جنگی بودند و آمادگی لازم را برای مقابله با این هجوم منافقین نداشتند اما در مرصاد با منافقین درگیر شدند و با کمک سایر نیروها، عوامل ضد انقلاب و منافق را زمین گیر و تعداد زیادی از آنها را کشتند.

این کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: این عملیات که با فرماندهی مریم رجوی رمزگذاری شد آخرین آرمان آنها علیه جمهوری اسلامی ایران بود که با شکست روبرو شد و تمام ادوات نظامی آنها به غنیمت گرفته و همگی نفرات آنها کشته شدند.

ترقی تصریح کرد: به دنبال آن محل اسکان این منافقین در پادگان اشرف به نقطه مشخصی برای دشمنان جمهوری اسلامی ایران تبدیل شد.
 

وی خاطرنشان کرد: تا هنگامی که صدام حضور داشت منافقین را حفظ کرد و آمریکایی‌ها نیز از آنها حمایت می‌کردند، اما به محض سرنگونی صدام ضربه سنگینی توسط ایران به پشتیبانی ارتش عراق به پادگان اشرف وارد شد و عمده این افراد کشته شدند و تعدادی هم در این دوران توانستند فرار کنند، تعدادی هم با هماهنگی آمریکا برای انجام فعالیت‌های سایبری علیه ایران در کشورهای دیگر مستقر شدند.

ترقی افزود: آنها همه تلاش خود را در فضای مجازی بر ایجاد اختلاف در جامعه دروغ پراکنی و جنگ نرم علیه افکار ملت ایران متمرکز کردند و هر روز از طریق یک هزار و ۲۰۰ کانالی که متعلق به آنها است بمباران دروغ، شایعه و تخریب را علیه مسئولان نظام انجام می‌دهند و هر حادثه که در ایران پیش می‌آید را بزرگنمایی کرده و سعی می‌کنند فاصله ای بین مردم و نظام ایجاد کنند.

این کارشناس مسائل بین‌الملل عنوان کرد: مجموعه تلاش آنها متمرکز بر جنگ نرم با استفاده از فضای مجازی شده و طی چند ماه اخیر بسیاری از این عوامل به دنبال ایجاد اغتشاش، ناآرامی و فتنه های جدید دستگیر شدند.

ترقی خاطرنشان کرد: رزمندگان در عملیات مرصاد آمادگی لازم برای مقابله نداشتند در ابتدا تعدادی از رزمندگان اسیر شدند و منافقین پیشروی‌هایی تا نزدیک به کرمانشاه داشتند اما بعد از اینکه مردم متوجه حمله آنها شدند اجازه نزدیک شدن به کرمانشاه را ندادند و بلافاصله با حضور رزمندگان در 10 تا ۱۵ کیلومتری کرمانشاه با همراهی رزمندگانی که قرار بود به جای دیگری منتقل شوند منافقین زمین گیر شدند و پیروزی عملیات مرصاد به نام مردم کرمانشاه به ثبت رسید.

بر اساس این گزارش، 32 سال پیش مردم و رزمندگان ایرانی در عملیات مرصاد و جنگ تن به تن درس بزرگی به این گروهک تروریستی دادند که هیچگاه فراموش نمی‌کنند، برای همین است به جنگ در دنیای مجازی روی آورده‌اند تا واقعیت و چهره کریه خود را مخفی کنند و با سیاه‌بازی در خاکریزهای مجازی برای دوری از مسیر اضمحلال خود دست و پا می‌زنند، اما امروز چیزی عوض نشده و مردم همان مردم باغیرت دیروز هستند و در فضای مجازی هم مقابل آنها ایستاده‌اند و اجازه عرض اندام به آنها نمی‌دهند تا همچنان در مسیر نابودی خود پیش روند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد