برگزاری جشنواره فیلم کوتاه مرصاد در اسلام آبادغرب

کد خبر: 306015
|
11:56 - 1399/05/13
نسخه چاپی
برگزاری جشنواره فیلم کوتاه مرصاد در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: در اولین جلسه دبیرخانه دائمی بزرگداشت عملیات غرور آفرین مرصاد برگزاری نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه بررسی شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  صبح امروز جلسه همانگی دبیرخانه دائمی بزرگداشت عملیات غرور آفرین مرصاد در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با موضوع برگزاری نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه مرصاد برگزار شد. 

 

خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی با برشمردن جایگاه و نقش شهرستان اسلام آبادغرب در هشت سال دفاع مقدس گفت : این شهرستان جایگاه ویژه ای در دوران دفاع مقدس دارد و حضور جوان این شهرستان در خط مقدم جبهه ها نبرد حق علیه باطل و نقش افرینی آنها زبان زد آن روزها بود که هنوز در پس خاطرات مانده است. 
 
وی افزود : عملیات مرصاد و جنایات و توحشی که منافقین در این شهر به خرج دادند بیانگر یک واقعیت تاریخی و یادآور جنایتی بود که خوارج در نهروان علیه دوستداران امام علی(ع) به خرج دادند و حتی جنایات منافقین در این شهر به مراتب بیشتر و بدتر و وحشتناکتر بود. 
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب افزود : تنها با ابزار هنر است که می توانیم جایگاه این حماسه باشکوه تاریخی و خیانت های منافقین را بازگو کنیم و برگزاری جشنواره استانی فیلم کوتاه مرصاد قدمی ارزشمند در این مسیر است. 
 
وی افزود : با محوریت دبیرخانه دائمی بزرگداشت عملیات مرصاد و همکاری و مشارکت سایر ادارات و نهاد این رویداد را برگزار خواهیم کرد و از ظرفیت همه دستگاههای شهرستان و استان استفاده خواهیم کرد. 
 
در ادامه اعضاء حاضر در جلسه به بیان راهکارهای لازم برای اجرای این جشنواره اشاره و مقرر شد در اسرع وقت فراخوان جشنواره آماده و توزیع شود و دبیرخانه دائمی بزرگداشت عملیات مرصاد پیگیری لازم جهت اجرایی شدن جشنواره داشته باشد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز برای حمایت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری لازم بعمل آورد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد