برگزاری مراسم روز خبرنگار و افتتاح بلواری به همین نام در شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 306025
|
18:07 - 1399/05/16
نسخه چاپی
برگزاری مراسم روز خبرنگار و افتتاح بلواری به همین نام  در شهرستان اسلام آبادغرب
اسلام آبادغرب: با حضور مسئولین و اصحاب رسانه مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان و افتتاح بلوار خبرنگار در جهت قدرنهادن به این حرفه برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، مراسم روز خبرنگار در سالن جلسات فرمانداری شهرستان اسلام آباد غرب با حضور فرماندار محترم شهرستان ،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت سیاسی فرماندار ،شورای شهر ،شهردار شهرستان اسلام آباد غرب ریاست صنعت معدن و تجارت شهرستان و اصحاب رسانه این شهرستان برگزار شد..

 
در این جلسه دکتر خسرو تمری گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی ضمن تبریک روز خبرنگار و تشکر از اصحاب رسانه در راستای وظایف خطیری که بر عهده دارند به خصوص در ۶ ماه گذشته و اطلاع رسانی و آگاهی سازی در زمینه بیماری کرونا تقدیر و تشکر کرد.
 
در ادامه مراسم جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان ضمن تبریک این روز به  اصحاب رسانه و تشکر از تلاش های شبانه روزی آنها عنوان کرد: ما از انتقادهای سازنده اصحاب رسانه استقبال می‌کنیم و از تلاش های خبرنگاران شهرستان در ایام انتخابات و به خصوص شفاف سازی و آگاهی سازیه مردم در شش ماه گذشته و مقابله با ویروس کرونا قدردانی کردند و پاسخگوی سؤالات و مشکلات جمعی از خبرنگاران شهرستان در زمینه‌های مشکل مسکن بیمه همچنین باتوجه به زحمت زیاد خبرنگاران و درآمد نداشتن آنها و هزینه هایی که خودمتقبل میشوند را پاسخگو بودند.
 
در ادامه مراسم علی حمیدی تبار نیز ضمن گرامیداشت روز خبرنگار در جمع اصحاب رسانه گفت:از انتقادهای سازنده خبرنگاران خوشحال می شویم وبرای گرامیداشت این روز بزرگ  یکی از بلوار های شهرستان اسلام آباد غرب را بنام بلوار خبرنگارنا مگذاری کرده‌ایم که در همین امروز افتتاح خواهد شد.
 
در ادامه مراسم سیروس عبدی  معاون سیاسی فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب و بهروز جلیلیان عضو شورای شهرداری شهرستان اسلام آباد غرب نیز به نوبه خود  روز خبرنگار را به جامعه خبرنگاران   تبریک گفتند و از تلاش های آنها تقدیر و تشکر کردند.
 
در پایان مراسم با اهدای لوح تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان اسلام آباد غرب توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فرمانداری شهرداری و شورای شهرورییس اداره صنعت و معدن تشکر و قدردانی شد.
 

 

 در ادامه آئین تجلیل ازخبرنگاران  با پیشنهاد و درایت شهردار تلاشگر اسلام آباد غرب وموافقت اعضاء محترم شورای شهر اسلام آباد غرب بمناسبت 17 مرداد سالگرد شهادت محود صارمی وبمناسبت روز خبرنگار، بلوار روبروی دانشگاه پیام نور اسلام آباد غرب بنام خبرنگار نامگذاری شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد