جلسه هماهنگی مراسمات محرم سال ۱۳۹۹ در شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 306042
|
18:25 - 1399/05/26
نسخه چاپی
جلسه هماهنگی مراسمات محرم سال ۱۳۹۹ در شهرستان اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: جلسه هماهنگی مسئولین و هیئات مذهبی شهرستان پیرامون برگزاری مراسمات محرم برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، جلسه هماهنگی مراسمات ماه محرم در فرمانداری اسلام آبادغرب با حضور مسئولین و هیئات مذهبی برگزار شد در این مراسم جهانبخش حیدری ضمن گرامی داشت  سالروز  بازگشت آزادگان به کشور گفت: رعایت  پروتکلهای بهداشتی در ایام عزاداری جزء ضرورت هایی است که باید به آن اهتمام ورزید و در آن بعد بهداشتی و سلامت مردم در همه ابعاد رعایت شود.

وی افزود: همچنین نظم و انضباط جزء موارد بسیار مهمی است که خود هیئت ها باید به آن توجه داشته تا دچار هرج و مرج و بی‌نظمی نشویم.
 
جهانبخش حیدری عنوان کرد:  مبنای حرکت ما برای عزاداری امام حسین(ع)  که مکتبی  برگرفته از اعتقادات ما است با همکاری نهادهای امنیتی و انتظامی با توجه به وجود  ۳۰ هیئت  در شهرستان انجام می گیرد.
 
حیدری افزود: جمعیت اطراف هیئت ها باید توسط مسئولین هیئت‌ها کنترل شود که باعث شیوع ویروس کرونا نشود، همچنین مداحانی که مداحی مراسم را بر عهده دارند به مردم تذکر رعایت فاصله اجتماعی و ماسک را بدهند.
 
در ادامه این مراسم سرگرد پاسدار پاسدار محمد شریفی گفت:  یکی از وظایف ما اهدای دین اسلام، راه امام حسین(ع) و واقعه عاشورا می باشد و با تمام توان باید خود را برای بهتر برگزار شدن این مراسم آماده کنیم.
 
در پایان مراسم مسئولین موکب ها و هیئت ها با ارائه نقطه نظرات خود در این جلسه به هر چه باشکوه تر برگزار کردن این مراسم تاکید کردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها