حقارت دشمن درمقابل قدرت نظامی ایران در قضیه ی عین الاسد/به کمک نیروهای مسلح می توان مشکلات کشور را حل کرد

کد خبر: 306043
|
19:05 - 1399/05/26
نسخه چاپی
حقارت دشمن درمقابل قدرت نظامی ایران در قضیه ی عین الاسد/به کمک نیروهای مسلح می توان مشکلات کشور را حل کرد
اسلام آبادغرب: به کمک نیروهای مسلح می توان مشکلات را حل و در قضیه عین الاسد حقارت دشمنان را از قدرت نظامی ایران به چشم خود دیدیم.

به گزارشاسلام آباد خبر، شمس‌الله جلیلیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در مراسم دیدار با پاسداران سپاه شهرستان اسلام آبادغرب ضمن تبریک سالروز آزادی اسرا، شکست حصر پاوه و روز مباهله از حضور همکاران در این جلسه تقدیر و تشکر کرد و گفت: باید بتوانیم با رعایت پروتوکل های بهداشتی از ماه محرم بهره هرچه بیشتر را ببریم.

وی افزود: امام حسین(ع) میفرمایند در دعای عرفه فرازی هست که می گوید خدایا مرا طوری قرار بده که گویی تو را می بینم و از تو میترسم و همان طور که شاهد هستید کشور ایران هم اکنون با یاد خدا باعث عقب کشاندن دشمن شده و همین معنویت منشا قدرت ما بوده و هست.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص)استان کرمانشاه عنوان کرد: یاد خدا و ترس از عذاب الهی هر دو در زندگی مهم است که آثار بسیاری دارد از جمله:
 
۱-ترک گناه: گناهان بسیار است و همه در معرض آسیب پذیری هستیم و یاد از خدا می تواند کمک کننده باشد، گناه نافرمایی و جنگ با خداوند متعال است و هرچه حضور خدا پررنگ باشد گناه کم رنگ تر می شود، به عنوان مثال اگر بدون اطلاعات پشت سر دیگران حرف می زنیم به دلیل این است که خدا را در نظر نمی گیریم که آثار بسیار منفی دارد.
 
۲-آسانی سختی ها: در جریان کربلا حضرت زینب(س) می گوید چون خدا ناظر است من جز زیبایی ندیدم 
 
۳-عدم تفاوت خلوت و جلوت انسان: انسان اگر به یاد خدا باشد ظاهر و باطلن او یکی می شود و برای آن مهم نیست که مسئول می بیند و این چنین کیفیت بالا می رود و از نفاق رهایی پیدا می کند و می داند پاداش دهنده کسی دیگر است و در آخرت پاداش داده می شود.
 
۴-حلاوت ذکر(شیرینی عبادت): اگر انسان به نتایج خواندن نماز و قران متوجه شود جامعه پاک و عری از گناهان خواهد شد.
 
 
۵-آرامش در زندگی
 
 
حجت الاسلام شمس اله جلیلیان اذعان داشت: شیطان در کمین است و کسی به خود مغرور نشود و نگوید من روحانی یا نماز شب خوان هستم و دچار لغزش نمی شوم باید همیشه مسائل معنوی و دینی را حفظ کنیم.
 
مسئول مربوطه با اشاره به مسائل سیاسی جهان گف: دنیا پر است از اخبار سیاسی مختلف اما بهترین تحلیل را اگه می خواهیم داشته باشیم باید کلام رهبری را گوش داده و مرور کنیم.
 
وی ادامه داد:مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود گفتند اگر جریان تحریف شکست بخورد تحریم شکست خواهد خورد.اگر بسیجی دقت کند با اشاره آقا می تواند مقصود را بفهمند؛ در جامعه حال جریان تحریف چه کسانی هستند، دشمن به دنبال تحریف هست و در داخل یک گروه دارد که این را پیش می برد.
 
وی افزود: جریان تحریف واقعیت ها را عوض می کند، کشور مشکل دارد اما راه حل مشکلات مذاکره با دشمن نیست.
 
حجت الاسلام شمس اله جلیلیان نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به برجام و عواقب آن خاطرنشان کرد: به ما گفتند که با مذاکره مشکل هسته ای، اقتصاد مردم و...حل می شود، رفتند و نتیجه مذاکره این شد و همه بدانید که دشمن دنبال ناامید کردن مردم است.
 
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در مورد ذلت آمریکا سخنانی را بیان کرده اند که ما آن را در رای گیری اخیر امریکا دیدیم که با دو رای مخالف،دو رای موافق و یازده ممتنع شکست خورد وکسی از این ها حمایت نکرد.
 
وی با اشاره به ظرفیت های داخل ادامه داد: اگر به ظرفیت داخل توجه و برای رفع مشکلات به کشور های دیگر توجه داشته باشیم مشکلات حل خواهد شدچرا که آمریکا رو به افول است  همان طور که خود غربی ها به این نتیجه رسیده و آن را پیش بینی کرده اند که هم اکنون به مانند جنگ صفین هستیم که به انتهای خود رسیده و دشمن در حال نابودی است که می بینیم کشورهای هم پیمان آنها و شکست های پی در پی در عراق، افعانستان و...در اوج ذلت است.
 
مسئول مربوطه عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری ما به کمک نیروهای مسلح می توانیم مشکلات را حل کنیم  همان طور که بعد از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و زدن عین السد و کشتی ها حقارت دشمنان را از قدرت نظامی ایران به چشم خود دیده و به این نتیجه رسیدیم که اگر قدرت باشد آمریکا ادب خواهد شد.
 
وی ادامه داد: اما فرص کنیم اگر برگشت به ماشه باشد باز هم مواردی هست و برگ برنده دست ایران است که پنج گزینه را دارد: ۱-محدود کردن بازرسین آژانس ۲-رسیدن به بیست درصد غنی سازی ۳-پایان دادن به پروتوکل های الحاقی ۴-خارج از ای ان تی ۵- برجام. در شرایط کنونی اگر صبر کنیم بر مشکلات فایق خواهیم شد و این در شرایطی محقق خواهد شد که به سخنان رهبر گوش کنیم چرا که قوه قضاییه خوب است و ان شا ء الله فرد انتخابی که بر سر کار می آید مناسب بوده و این چنین آینده از آن جمهوری اسلامی است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد