به مناسبت به روز جهانی عکاسی صورت گرفت؛

تجلیل ازعکاس برجسته شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 306049
|
14:16 - 1399/05/30
نسخه چاپی
تجلیل ازعکاس برجسته شهرستان اسلام آبادغرب
به مناسبت به روز جهانی عکاسی از زحمات هنرمند مطرح کشوری قدرت احمدی تقدیر بعمل آمد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  این دیدار ( شب گذشته همزمان با روز جهانی عکاسی) با حضور حیدری فرماندار، جلیلیان رئیس شورای شهر اسلام آبادغرب و خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلام آبادغرب در منزل جناب قدرت احمدی انجام شد از سالها تلاش و کوشش این هنرمند انقلابی تقدیر شد.

 

در این دیدار خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان اسلام آبادغرب با قدردانی از زحمات آقای احمدی گفت : ایشان از مفاخر هنری شهرستان است و آثار و تلاش های خستگی ناپذیر ایشان بیانگر ارزش بالای کارها و جایگاه ایشان است.

 

تمری در ادامه افزود : ایشان علاوه ثبت وقایع و رویدادهای مختلف شهرستان دارای جایگاه کشوری در حوزه عکاسی به ویژه عکس های آیینی و عاشورایی و اربعین است و توانسته است جوایز متعددی در این زمینه در سطح کشور کسب نماید و برای شهرستان افتخار کسب نماید.

 

در ادامه حیدری فرماندار اسلام آبادغرب با قدردانی از تلاش و کوشش آقای احمدی گفت : هنر عکاسی ثبت حقایق زندگی بشر است و آثار هنرمندان عکاس دائما با انسان سخن می گوید.

 

وی افزود : هر مکان و موقعیتی برای هنرمند عکاس  یک فرصت ارزشمند است برای ثبت و خلث آثار ماندگار و عکاسان بیشتر از هر جریانی از این موقعیت ها برای مانایی کار خود استفاده می کنند.

 

وی افزود : می توانیم با هنر عکاسی و برنامه ریزی در حوزه عکاسی و برگزاری ویژه برنامه های تور گردشگری عکاسی ، شهرستان اسلام آبادغرب که دارای موقعیت ویژه و ممتازی است به درستی معرفی کنیم و از ظرفیت این بیشتر و بهتر استفاده کنیم.

 

حیدری افزود : آقای احمدی گنجینه ارزشمند و گرانبهایی از خاطرات ثبت شده این شهرستان است و وظیفه داشتیم در این روز ارزشمند با حضور خود قدردان زحمات ایشان باشیم.

 

در ادامه بهروز جلیلیان رئیس شورای شهر اسلام آبادغرب با اشاره به سوابق آقای احمدی گفت : ایشان در حوزه عکاسی از جان و دل مایه گذاشته شایسته تجلیل ویژه هستند.

 

در پایان این دیدار با اهداء لوح سپاس از هنرمند گرامی قدرت احمدی تقدیر شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد