رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

توزیع بیش از 8 هزار پرس غذای گرم در طرح اطعام حسینی اسلام آبادغرب

کد خبر: 306077
|
14:35 - 1399/06/10
نسخه چاپی
توزیع بیش از 8 هزار پرس غذای گرم در طرح اطعام حسینی اسلام آبادغرب
رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان اسلام آباد غرب گفت: مرحله دوم طرح مواسات و همدلی وپویش ایرانیان بیش از 8 هزار پرس غذای گرم و همچنین ۱۲۰۰ بسته معیشتی در بین ؛ مددجویان محترم توزیع گردیده است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان اسلام آباد غرب در گفتگو با  اسلام آباد خبر،  اعلام کرد :در  شروع مرحله دوم طرح مواسات و همدلی  وپویش ایرانیان و به دنبال لبیک به فرامین مقام معظم رهبری کمیته امداد امام خمینی شهرستان در قالب دو طرح اطعام حسینی و احسان حسینی اقدام به فعالیت نموده و با راه‌اندازی چهار آشپزخانه در کانون فرهنگی تربیتی شهید صادقی امداد شهرستان و مراکز نیکوکاری این شهرستان ؛ تاکنون بیش از 8 هزار پرس غذای گرم و همچنین ۱۲۰۰ بسته معیشتی در بین  ؛ مددجویان محترم توزیع گردیده است.

 

وی افزود: همه روزه در دو وعده ناهار  و شام با همت خیرین  سخاوتمند شهرستان در اکثر نقاط شهر خصوصاً مناطق حاشیه نشین شهر و  مناطق محروم در روستا؛ حال توزیع نذورات در بین مددجویان هستیم.

 

بیگ زاده خاطرنشان کرد که با همت امام جمعه شهرستان و فرماندهی ناحیه سپاه شهرستان ؛۵۰۰ قطعه  مرغ و ۱۰ کیسه برنج در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به صورت غذای گرم پخت و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در بین  مددجویان و نیازمندان توزیع شده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد