دادستان اسلام آبادغرب خبر داد:

رفع تصرف ۱٨هکتارازاراضی ملی در اسلام آبادغرب

کد خبر: 306083
|
00:29 - 1399/06/13
نسخه چاپی
رفع تصرف ۱٨هکتارازاراضی ملی در اسلام آبادغرب
دادستان اسلام آبادغرب از رفع تصرف ۱٨هکتارازاراضی ملی در این شهرستان خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  سید سجاد ملایری دادستان اسلام آبادغرب گفت: با توجه به اهمیت حفظ و صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی و تأکیدات مقام معظم رهبری در حفظ و صیانت از بیت المال ازابتدای سالجاری تاکنون مساحت ۱٨هکتار از اراضی ملی حسب دستورقاطع دادستانی ازتصرف متصرفین خارج گردید.

 

 وی افزود: همچنین مساحت ۶۵هکتاردیگرنیزبدون تشکیل پرونده قضایی ودراقدام پیشگیرانه وبادستوردادستانی درمحدوده کمربندحفاظتی قرارگرفت که این مورد دراستان کرمانشاه بی نظیربوده است.

 

 ملایری با اخطار به تمامی کسانی که قصد تعرض به بیت المال را دارند اظهار داشت : دادستانی با همکاری دستگاهای مرتبط با قاطعیت تمام نسبت به جلوگیری از تصرف افراد سودجو اقدام  و در صورت مشاهده وضع را به حالت عادی اعاده می نماید.

 

دادستان اسلام آبادغرب در پایان گفت : اراضی ملی متعلق به همه مردم است و تمام دستگاه های دولتی و غیردولتی و عموم مردم نسبت به نگهداری از آن باید کوشا باشند.

 

 به گزارش اسلام آبادخبر، در راستای حفاظت از اراضی ملی ،اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اسلام آباد غرب، در دو روستای دارخور و وحدت از توابع بخش مرکزی، مبادرت به ایجاد کمربند حفاظتی به طول ۲۰ کیلو متر نموده است که در این زمینه مساحت ۶۵هکتار از اراضی تصرفی سنواتی ،بدون تشکیل پرونده قضایی، از ید متصرفین خارج گردید.در اجرای این پروژه که از محل صندوق توسعه ملی، تامین اعتبار شده است،دادستان محترم،مجموعه فرمانداری و بخشدار محترم مرکزی، نیروی انتظامی،و اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان،در کنار همکاران اداره منابع طبیعی شهرستان،همکاری موثر داشته اند.ضمنا فرهنگ بالای مردم فهیم و طبیعت دوست این دو روستا،و همراهی شورا و دهیاران عزیز،در اجرای درست و بدون تنش این خط تاثیر گذار بوده است.


 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد