فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

بیش از3 هزار نفردر حوزه انتخابیه اسلام‌آبادغرب و دالاهو عهداه دار اجرای انتخابات/زمان اخذ رأی تمدید نمی‌شود

کد خبر: 306093
|
13:34 - 1399/06/17
نسخه چاپی
بیش از3 هزار نفردر حوزه انتخابیه اسلام‌آبادغرب و دالاهو عهداه دار اجرای انتخابات/زمان اخذ رأی تمدید نمی‌شود
فرماندار اسلام آبادغرب از فعالیت ۱۸۳ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه اسلام‌آبادغرب و دالاهو خبرداد و گفت: بیش از سه هزار دست اندر کار انتخابات عهده دار این مهم هستند.

جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر، اظهار کرد: ببیش از 3 هزار نفر عوامل اجرائی، نظارتی و دست اندرکاران انتخابات در روز 21 شهریور در شهرستان های اسلام‌آبادغرب و دالاهو،  مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را عهده دار هستند.

 

فرماندار شهرستان با بیان این مطلب گفت: در حوزه انتخابیه اسلام‌آبادغرب و دالاهو ۱۸۳ شعبه شهری، روستایی، ثابت و سیار در نظر گرفته شده که از این تعداد 55 شعبه مربوط به شهرستان دالاهو و 128 شعبه مربوط به اسلام آبادغرب و حمیل می باشد.

 

حیدری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه حضور در انتخابات وظیفه همه مردم است، اعلام کرد: فرایند انتخابات از ساعت 8 صبح روز جمعه 21 شهریور آغاز و در ساعت 18 عصر خاتمه می یابد و بنا بر تصمیمات اتخاذ شده قابل تمدید نمی باشد.

 

 

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب تأکید نمود:  با توجه به عدم امکان تمدید زمان رای گیری، مردم عزیز زمان حضورخود را در پای صندوقهای رای برنامه ریزی نمایند و در فرصت 10 ساعته رای خود را به صندوق بیندازند.

 

 در مرحله اول انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که روز دوم اسفند 98 برگزار شد؛ آقایان مجتبی بخشی پور و نادر نادری به مرحله دوم راه یافتند که روز جمعه ۲۱ شهریور ماه در مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی این دو  کاندیدا از حوزه اسلام آباد غرب و دالاهو  با هم به رقابت خواهند پرداخت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد