تذکر دادستان شهرستان اسلام آبادغرب به کاندیداهای انتخاباتی و هواداران؛

کاندیداها و هواداران قانون را فصل الخطاب قرار دهند/ ستادهای انتخاباتی حفظ سلامت مردم را در اولویت قرار دهند شهرستان در محدوده وضعیت قرمز قرار گرفته

کد خبر: 306095
|
09:36 - 1399/06/18
نسخه چاپی
کاندیداها و هواداران قانون را فصل الخطاب قرار دهند/  ستادهای انتخاباتی حفظ سلامت مردم را در اولویت قرار دهند شهرستان در محدوده وضعیت قرمز قرار گرفته
دادستان اسلام آبادغرب با بیان اینکه؛ شهرستان در محدوده وضعیت قرمز قرار گرفته است در تذکری گفت: ستادهای انتخاباتی از تجمعات پرهیز و شیوه نامه های پیشگیری از شیوع کرونا رعایت نمایند، کاندیداها و هواداران قانون را فصل الخطاب قرار دهند.

 

سید سجاد ملایری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آبادغرب در گفتگو با  اسلام آباد خبر،   با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین و تقدیر و تشکر از مردم ولایتمدار شهرستان اسلام آبادغرب که همیشه در رویدادهای متعدد انقلاب اسلامی در صحنه بوده و هستند، اظهار کرد: روز جمعه 21 شهریور ماه مرحله دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم که انشاء الله توصیه اول بنده این است که کاندیداها، هواداران و مردم حرمت ماه محرم را حفظ نمایند.

 

وی همچنین با توصیه به کاندیداها و هواداران گفت: بخاطر شیوع ویروس کرونا مشکلاتی در سطح شهرستان ایجاد شده و شهرستان در محدوده وضعیت قرمز قرار گرفته است، لذا لازم و ضروری است که همه پروتکل های بهداشتی رعایت شود و از تجمعات و ایجاد ستاد های انتخاباتی در سطح شهرستان جلوگیری کنند و قانون را فصل الخطاب قرار دهند.

 

 

وی با اشاره به شیوه نامه های ستاد ملی کرونا در سطح کشوری، استانی و حتی شهرستانی  تصریح کرد: برخی کاندیدا ها و هواداران مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا را رعایت نکرده اند و مجبور می شویم در آینده نزدیک با چنین اقدامات غیرقانونی برخورد جدی قضایی را انجام دهیم.

 

 

وی با توصیه به مردم شهیدپرور شهرستان گفت: در روز جمعه به مثابه یک تکلیف دینی و اجتماعی با رعایت دستورالعملهای بهداشتی در انتخابات حضور پر شوری داشته باشند و به کاندیدای مورد نظر خودشان رای بدهند.

 

 

دادستان شهرستان در تذکری به کاندیداها و هواداران تصریح کرد: از دامن زدن به هرگونه اختلافات قومیتی در در فضای مجازی و حقیقی شهرستان جلوگیری شود و در روزهای باقیمانده تا انتخابات از تجمعات پرهیز شود و حفظ سلامت مردم در اولویت باشد.

 

وی با توصیه به کاندیداها و هواداران به اخلاق گرایی و قاون گرایی هشدار داد: اگر در فضای مجازی به فرد یا افرادی توهین، افترا یا تشویش اذهان عمومی صورت بگیرد بااعلام شکایت شاکی خصوصی، پرونده قضایی تشکیل و برخورد قاطعی با این موارد صورت خواهد گرفت.

 

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آبادغرب در پاسخ به سوال خبرنگار ما درخصوص اقدامات غیرقانونی تبلیغاتی هر دو کاندید حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو، بیان داشت: فصل الخطاب قانون است و کاندیداها و هورادان باید تمام امورات تبلیغاتی ایشان براساس قانون انتخابات باشد و اقدامات خلاف قانون کاندیداها مصداق تخلف و جرائم انتخاباتی می باشد.

 

وی تصریح کرد: این دو کاندیدا که از فیلتر های متعدد نظارتی تأئید شده اند جزو ذخایر انقلاب هستند لذا هواداران از تخریب شخصیتی و اهانت ها خودداری نمایند و اگر در این زمینه شکایتی صورت بگیرد مورد تعقیب قضایی خواهد گرفت و دستگاه قضایی برخورد قانونی و قاطعانه خواهد داشت.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها