برای مقابله با شیوع دوباره ویروس کرونا؛

رزمایش دفاع زیستی در اسلام آبادغرب برگزار شد

کد خبر: 306102
|
13:21 - 1399/06/19
نسخه چاپی
رزمایش دفاع زیستی در اسلام آبادغرب برگزار شد
اسلام آبادخبر: رزمایش دفاع زیستی برای مقابله با شیوع دوباره ویروس کرونا در اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  رزمایش دفاع زیستی برای مقابله با شیوع دوباره ویروس کرونا، با محوریت سپاه و همکاری نیروهای ارتش، انتظامی، هلال احمر،  جهادکشاورزی، فوریت های پزشکی، شبکه بهداشت و درمان، شهرداری و پلیس راهور اسلام آباد غرب در این شهرستان برگزار شد.

 
 
سرگرد محمد شریفی مدیر اداری و پشتیبانی ناحیه مقاومت بسیح سپاه اسلام آبادغرب هدف از اجرای این رزمایش دفاع زیستی برای مقابله با ویروس کرونا را این گونه عنوان کرد: رزمایش سراسری دفاع زیستی را هم زمان با کل کشور در استان کرمانشاه و شهر شهیدان مرصاد اسلام آبادغرب  به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی ، ارتش، فوریت های پزشکی و سایر  ادارات با قدرتی که می بینید در  شهرستان در حال برگزاری است.
 هدف اصلی آن  مقابله با کرونا است که به مردم به صورت عملی تذکر دهیم که این ویروس همچنان وجود دارد و نیروهای نطام حمهوری اسلامی ایران همچتان درجهت پیشگیری و مقابله با آن در کنار مردم هستند و امیدواریم که این ویروس هرجه زودتر در کشور نابود و مردم به سلامتی خود برگردند.
 
مسئول مربوطه با تشریح اقدام انجام شده در خصوص ویروس کرونا خاطرنشان کرد: اولین موضوع امنیت ورود و خروج شهرستان بود که نیروهای سپاه و بسیج کمک کردند و کنترل شد و در مرحله بعد گند زدایی معابر عمومی انجام شد، اما شاید گفت بزرگترین اقدام رزمایش کمک مومنانه بود که سپاه پاسداران به کمک ادارات در سطح گسترده ای صورت گرفت و در کنار آن از قشر آسیب پذیر کرونا نیز که شغل های خود را از دست داده بودند نیز حمایت کردیم .
وی خاطرنشان کرد: سپاه در رزمایش های متعدد گندزدایی، قرارگاه مواسات و ایجاد نقاهتگاه در کنار سایر دستگاه ها فعال و پیشرو بوده است.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد