امام جمعه کرمانشاه:

اهانت به ساحت پیامبر(ص) اهانت به 124 هزار پیغمبر است

کد خبر: 306106
|
16:10 - 1399/06/21
نسخه چاپی
 اهانت به ساحت پیامبر(ص) اهانت به 124 هزار پیغمبر است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: اهانت به ساحت پیامبراکرم (ص) اهانت به 124 هزار پیغمبر است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل از  شبکه اطلاع رسانی مرصاد ،آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه ضمن دعوت همگان به تقوای الهی اظهار کرد: اولیا و اوصیا برای دستگیری از بشریت آمدند.

وی با بیان اینکه کار پیامبران نجات بشر از گمراهی است، افزود: پرودگار به پیامبر اکرم(ص) عنایت ویژه ای داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) بیان داشت: اینکه برخی ها به مقدسات مسلمانان توهین می کنند و کاریکاتور می کشند، گمراه هستند.

آیت الله علما با اشاره به دیدار مجازی روسای آموزش و پرورش با مقام معظم رهبری تصریح کرد: ایشان در این جلسه تاکید کردند که خروجی مدارس باید افراد متدین و منتقد باتفکر اسلامی باشد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی به برخی معیارها از جمله بصیر بودن، عاقل بودن، مجاهد عفی سبیل الله بودن، ... اشاره داشتند و در یک کلام فرمودند متخلق بااخلاق الله باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه همچنین با اشاره به بیانیه مقام معظم‌ رهبری در محکوم کردن اهانت به ساحت پیامبر(ص) عنوان کرد: اهانت به پیغمبر، اهانت به حضرت موسی، حضرت عیسی، حضرت ابراهیم و حضرت نوح و نیز اهانت به 124 هزار پیغمبر است چرا که هدف همه پیامبران یکی بوده است.

آیت الله  علما اهانت به حضرت محمد(ص) را توهین به اعتقادات میلیاردها مسلمان دانست و ادامه داد: این افراد کینه به ادیان آسمانی دارند و نمی خواهند حکومتهای اسلامی در دنیا حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه مردم ما امروز بیدار شدند، گفت: مقام معظم رهبری به همه طبقات و اقشار مردم نسبت به بیداری و دشمن شناسی تذکر دادند.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد