با حضور مدیرعامل آب منطقه ای استان کرمانشاه صورت گرفت؛

بازدید از طرح ساماندهی " نهر ارمنی" اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 306117
|
15:12 - 1399/06/24
نسخه چاپی
بازدید از طرح ساماندهی " نهر ارمنی" اسلام آبادغرب+تصاویر
با حضور مدیرعامل آب منطقه ای استان کرمانشاه، از طرح ساماندهی " نهر ارمنی" اسلام آبادغرب بازدید بعمل آمد.

به گزارشاسلام آباد خبر،   مهندس درویشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه و هیئت همراه در معیت جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب و مهندس منصوری رییس امور آب شهرستان، پیش از ظهر امروز از نهر ارمنی بازدید بعمل آوردند.
 

 

مهندس درویشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه  در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: بخش عمده این پروژه از سال 90 انجام شده و دو قطعه حساس در مرکز شهر نیمه تمام مانده که براساس تصمیمات گرفته شده و استفاده زا اعتبارات سیل مجددا" نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام کرده ایم و کار به یک پیمانکار توانمند محول شده که بصورت تخصصی کار ساماندهی این بخش از رودخانه را انجام دهد.

 

 

وی افزود:  مشکل اصلی و عامل بازدارنده ما مشکل مالی است که امروز هم با نماینده منتخب و هم با فرماندار شهرستان مذاکره کردیم ، استاندار کرمانشاه توجه ویژه ای به این پروژه دارند که تاکید نموده اند که مقرر شده دررابطه به تامین اعتبار بخش باقیمانده پروژه با مسئولین مربوطه تشکیل جلسه دهیم.

 

مهندس درویشی عنوان کرد: بخشی از املاک محدوده نهر ارمنی تملک شده و لزوما" می بایست املاک را تخلیه نمایندکه نیاز به همکاری شهرداری و شورای شهراست که باید همه به ما کمک کنند تا به مردم شریف اسلام آبادغرب خدمتی ارائه دهیم.

 

جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب در این رابطه اظهار کرد: امروز به اتفاق مهندس درویشی از نهر ارمنی بازدید بعمل آمد، بخش عمده پروژه در سنوات گذشته با تامین اعتبارلازم اجرایی و عملیاتی شده و حدود180 متر از این پروژه باقیمانده که با برنامه ریزی های انجام شده با همکاری فرمانداری و آب منطقه ای انجام خواهد شد.

 

 

وی افزود: با توجه به اینکه نهر ارمنی از مرکز شهر اسلام آبادغرب عبور می کند نیازمند توجه و مدیریت است تا مشکلات زیست محیطی برای شهر ایجاد نشود و هم به لحاظ مشکلات عدم پوشش احمال بروز خطراتی برای عابرین وجود دارد از این جهت با پیگیری ها فرمانداری و همکاری آب منطقه ای و دیگر مسئولین اعتبار لازم جهت ساماندهی این پروژه اختصاص یابد و به بهره برداری کامل برسد.

 

گفتنی ست؛ مقرر شد بزودی جلسه ساماندهی و تملک مغازه های باقیمانده در حاشیه نهر ارمنی با حضور مسئولین استانی و نماینده جدید شهرستان برگزار شود. نهر ارمنی از مرکز شهر اسلام آبادغرب گذر می کند و سرچشمه آن از سراب شرف آباد شکل می گیرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد