رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

پرداخت ۳میلیارد و ۶۷۵میلیون تومان تسهیلات خوداشتغالی در اسلام آبادغرب

کد خبر: 306119
|
15:10 - 1399/06/25
نسخه چاپی
پرداخت ۳میلیارد و ۶۷۵میلیون تومان تسهیلات خوداشتغالی در اسلام آبادغرب
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسلام آبادغرب از پرداخت ۳میلیارد و ۶۷۵میلیون تومان تسهیلات خوداشتغالی جهت اجرای ۷۷طرح به مددجویان تحت حمایت خبر داد.

محمد بیگزاده  در گفتگو با اسلام آباد خبر، اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۹ تعداد ۷۷طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر۳میلیارد ۶۷۵میلیون تومان به مددجویان  جهت اجرای طرح‌های دامداری صنفی صنعتی و خدماتی به مرحله اجرا درآمده است.

 

وی افزود: این طرح‌ها با نظارت کامل کارشناسان حوزه اشتغال اجرا گردیده که تعداد ۶۷طرح با مبلغ ۳میلیاردو ۴۵۵میلیون تومان  از از محل تسهیلات بانکی و تعداد ۱۰طرح با مبلغ ۲۲۰میلیون تومان از محل تسهیلات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت بوده است.

 

 رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان اسلام آباد غرب با قدردانی از همکاری و تعامل بانک‌های عامل شهرستان ابراز امیدواری کرد: بانک‌ها تا پایان سال در پرداخت وامها به مددجویان همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

 

محمد بیگزاده  با اشاره به مساعدت خیر سخاوتمند به ایتام اسلام آبادی‌ گفت: با رایزنی به عمل آمده با یکی از خیرین محترم مرکز مبلغ ۲۰۵ میلیون تومان به مددجویان و خانواده های ایتام این شهرستان مساعدت به عمل آمد..

 

  وی افزود: این مساعدت ها به ۷ خانوار و با توجه به نیازمندی خانواده های ایتام و بی سرپرست اهدا شد.

 

  بازپرداخت اقساط وام؛؛ مساعدت جهت لوله کشی؛؛ کمک جهت آزمایش و اسکن ؛؛؛مساعدت جهت تعمیر کلر ؛؛؛خرید گوشی تلفن همراه جهت ۳ دانش آموز ..


خرید دوچرخه؛؛خرید لباس ؛؛ خرید گوشت و مواد پروتئینی؛؛ پرداخت اجاره مسکن،،خرید لوازم التحریر به مناسبت بازگشایی مدارس..پرداخت کمک هزینه تحصیلی؛؛کمک های خیر با کرامت به مددجویان است.


 بیگزاده در پایان از اقدام خدا پسندانه این خیر محترم و کلیه خیرین بزرگواری که یاور و حامی ایتام هستند قدردانی کرد و گفت:  این خیر در تیرماه سال جاری  نیز مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان به ایتام اسلام‌آباد ی کمک نموده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد