مردم دالاهو از مسئولین مطالبه کردند؛

آب شرب، راه، مدرسه، و گاز از عمده مشکلات شهرستان دالاهو

کد خبر: 306124
|
11:11 - 1399/06/29
نسخه چاپی
آب شرب، راه، مدرسه، و گاز از عمده مشکلات شهرستان دالاهو
مردم دالاهو در بازدید فرماندار از روستاهای شهرستان عمده مشکلات خود نظیر؛ آب شرب ، راه ، مدرسه ، و گاز را از مسئولین مطالبه نمودند.

به گزارشاسلام آباد خبر،  کرم محمدی فرماندار شهرستان دالاهو در راس هیاتی متشکل از معاون عمرانی فرمانداری ، بخشدار گهواره ، رئیس اداره راهداری شهرستان از روند عملیات عمرانی بهسازی مسیرهای مواصلاتی بخش گهواره بازدید نمود.

 

در ابتدای این بازدید از رفع نقاط حادثه خیز و تعریض پل های مسیر بیوه نیج و تنگ گول بازدید ، سپس از روند اجرای انتقال خط گاز توت شامی به ده جامی بازدید کرد. وی در ادامه از عملیات احداث راه دسترسی روستای روکوان به طول 3 بازدید نمود.

 

فرماندار دالاهو در پاسخ به استقبال گرم  روستانشینان ااظهار داشت: آنچه انجام شده است، وظیفه ما بعنوان خادم و خدمتگزار شما بوده ونه تنها منتی بر شما نداریم بلکه بدلیل تاخیر در احداث راه دسترسی، با تمام وجود از شما عذر خواهی می کنم. وی در ادامه از برخی روستاهای دهستان گوران از جمله علیکه، گل انجیر، بانخود و خلیفه ها  سرکشی و ضمن گفتگو با اهالی محترم این روستاها، پای درد دل آنها نشست.

 

فرماندار دالاهو قول داد که تلاش لازم جهت رفع مشکلات مطروحه که عمدتا در حوزه آب شرب ، راه ، مدرسه ، و گاز بود، معمول نمایند .

 

وی از زحمات معاون عمرانی فرمانداری، بخشدار گهواره و مدیر و مجموعه پرسنل راهداری شهرستان بابت اقدامات انجام شده تقدیر و تشکر نمود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد