در بیست وهشتمین جلسه ستاد مدیریت کرونا مطرح شد؛

تشدید نظارت های بهداشتی بر اماکن عمومی اسلام آبادغرب/محدودیت برگزاری مراسمات در باغ رضوان

کد خبر: 306183
|
10:06 - 1399/07/14
نسخه چاپی
تشدید نظارت های بهداشتی بر اماکن عمومی اسلام آبادغرب/محدودیت برگزاری مراسمات در باغ رضوان
در بیست وهشتمین جلسه ستاد مدیریت کرونا بر تشدید نظارت های بهداشتی بر اماکن عمومی اسلام آبادغرب ومحدودیت برگزاری مراسمات در باغ رضوان تاکید گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر، امروز بیست وهشتمین جلسه ستاد مدیریت کرونا ویروس در شهرستان اسلام آباد غرب باحضور مدیران ادارات ذیربط در دفتر فرماندار شهرستان برگزار شد.

 

در ابتدای این جلسه دکتر محمدرضا نادری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دبیر ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس با اشاره با اعلام گزارشی از وضعیت شهرستان گفت: مردم باید مراقبت نمایند واز مسافرتهای غیر ضروری به شهرهای پر خطر خودداری نمایند و یا اگر مراجعت از این شهرها را دارند حداقل به مدت دو هفته خود را قرنطینه نمایند و از رفت و آمد با دیگران خودداری نمایند که اگر رعایت شود مشکلی پیش نمی آید.

 

 

دکتر نادری افزود:  قطعا" با رعایت  اصول بهداشتی چرخه انتقال ویروس شکسته می شود و کسانی که علائم مشکوک دارند باید در خانه بمانند و از ارتباط با دیگران خودداری نمایند چون این ویروس از اپیدمی(همه گیری) رد شده و به پاندمی(همه گیری جهانی) تبدیل شده است.

 

 

جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب در این جلسه با عرض خداقوت به تمامی تلاشگران عرصه سلامت گفت: مردم از حضور در اجتماعات خودداری و بهداشت فردی رعایت نمایند.

 

 

وی تاکید نمود: برای حفظ سلامت مردم ، اجتماعات، مجالس عمومی عزا و شادی محدود گردد، در راستای آگاه سازی از ظرفیت معتمدین و رسانه ها استفاده شود تا به مردم آموزش داده شود.

 


گفتنی ست؛ در این جلسه ضمن بررسی وضعیت کرونا در شهرستان موضوعاتی از جمله رعایت پروتکل های بهداشتی در جایگاههای سوخت ، دفاتر خدمات دولت ،پلیس وقضایی بررسی شد که پس از بحث و گفتگو مصوباتی از قبیل تداوم نظارت بر این اماکن ،برخورد با واحد های صنفی متخلف ، محدودیت در زمان برگزاری مراسم در باغ رضوان تصویب شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد