فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

کشف ۲۱فقره انواع سرقت و دستگیری ۸ نفر سارق حرفه ای در شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 306184
|
12:51 - 1399/07/15
نسخه چاپی
کشف ۲۱فقره انواع سرقت و دستگیری ۸ نفر سارق حرفه ای در شهرستان اسلام آبادغرب
فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از کشف کشف ۲۱فقره انواع سرقت و دستگیری ۸ نفر سارق حرفه ای در شهرستان خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ محمد رضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آباد غرب در جزییات این خبر عنوان داشت: این تعداد سرقت کشف شده و دستگیری سارقین در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح این شهرستان صورت پذیرفته است.

 


 وی از دیگر نتایج اجرای این طرح دستگیری ۵ خرده فروش مواد مخدر و پلمب یک محل عرضه و توزیع مواد در اسلام آباد غرب عنوان داشت.

 


 سرهنگ یاری درادامه عنوان داشت: توقیف ۲۲ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتور سیکلت متخلف از دیگر نتایج اجرای این طرح می باشد.

 


  وی در پایان عنوان داشت: شهروندان محترم و عزیز اسلام آبادغرب همواره یار و یاور پلیس بوده اند و در صورت اطلاع از هرگونه اخبار و فعالیت مجرمین مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اعلام نمایند تا پلیس بتواند خدمت رسانی لازم را به شهروندان محترم داشته باشد.

 

 

 سرهنگ محمد رضا یاری  همچنین از دستگیری عوامل تیراندازی در شهرستان اسلام آباد غرب خبر داد و  در تشریح این خبر افزود: پس از اعلام مرکز فوریتهای پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد تیر اندازی به سمت یک دستگاه خودروی سواری در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و بلافاصله با توجه اهمیت موضوع  تیمی ازماموران زبده پلیس امنیت شهرستان تشکیل و با بررسی دقیق و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی عوامل تیر اندازی می شوند و پس از هماهنگی با مقام محترم قضایی  آنها را دستگیر و تحویل مراجع قضایی می نماید.

 


 سرهنگ یاری در پایان عنوان داشت بحمدالله امروز پلیس اسلام آباد غرب با همکاری شهروندان  اشراف اطلاعاتی لازم را در حوزه استحفاظی خود دارد و همه توان خود را جهت ارتقاء احساس امنیت شهروندان در شهرستان اسلام آباد بسیج نموده است وبا مخلان نظم و امنیت شهروندان برخوردی قاطع وبه هنگام دارد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد