رئیس آموزش و پرورش اسلام آبادغرب مطرح کرد:

لزوم برنامه ریزی جهت استفاده مطلوب تر از سامانه شاد/ جلوگیری از کند شدن روند آموزش با تهیه بسته های آموزشی

کد خبر: 306223
|
16:36 - 1399/07/27
نسخه چاپی
لزوم برنامه ریزی جهت استفاده مطلوب تر از سامانه شاد/ جلوگیری از کند شدن روند آموزش با تهیه بسته های آموزشی
رئیس آموزش و پرورش اسلام آبادغرب بر لزوم برنامه ریزی جهت استفاده مطلوب تر از سامانه شاد و تهیه بسته های آموزشی توسط آموزگاران تاکید کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به منظور پیگیری مسائل آموزشی در زمان قرنطینه و رفع مشکلات و مدارس، امروزجلسه شورای معاونین شهرستان با موضوع پیگیری مسائل آموزشی در زمان قرنطینه و رفع مشکلات و موانع موجود و نیز جابجایی مدرسه بزرگسالان قمر بنی هاشم در دفتر مدیر آموزش و پرورش شهرستان تشکیل گردید.

 

جمال الدین برجی رئیس آموزش و پرورش اسلام آبادغرب در ابتدای این جلسه با اشاره به شیوع پیک جدید کرونا و قرار گرفتن اسلام آباد در شرایط حاد بر لزوم رعایت بیش از پیش پروتکل های بهداشتی در محیط اداره و مدارس تاکید نمود.

 

وی در ادامه بر لزوم برنامه ریزی جهت استفاده مطلوب تر از سامانه شاد اشاره نمود و با توجه مشکلات مدارس روستایی در زمینه استفاده از سامانه شاد از معاونین و کارشناسان آموزش خواست تا با استفاده از وسایل کمک آموزشی و تهیه بسته های آموزشی توسط آموزگاران و دبیران پر تلاش مانع کند شدن روند آموزش گردند.

 

در ادامه جلسه بنا به درخواست کارشناس امور شاهد و ایثارگران در خصوص اینکه مدرسه ایثارگران مالک اشتر جرء مدارس خاص بوده و باید به صورت یک نوبته فعالیت نماید لذا جهت جابجایی مدرسه بزرگسالان قمر بنی هاشم از شیفت مقابل مدرسه ایثارگران تصمیم گیری شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها