رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

بازدید مسئولین از بقعه امام زاده علی اکبر(ع)/تشریح اقدامات دهه وقف در اسلام آبادغرب

کد خبر: 306235
|
15:43 - 1399/07/30
نسخه چاپی
بازدید مسئولین از بقعه امام زاده علی اکبر(ع)/تشریح اقدامات دهه وقف در اسلام آبادغرب
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلام آبادغرب در معیت مسئولین از بقعه امام زاده علی اکبر(ع) بازدید و اقدامات دهه وقف در اسلام آبادغرب را تشریح کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، فرماندار و روسای ادارات اوقاف وامور خیریه ، تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان از بقعه امام زاده علی اکبر علیه السلام به مناسبت دهه وقف بازدید نمودند.

 

 

حمید خسروانی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلام آبادغرب در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگاراسلام آباد خبر، اظهار کرد: کار بازسازی بقعه امام زاده علی اکبر علیه السلام  تمام شده و جهت زائران و مجاوران آماده شده و در اکثر مناسبت ها اعم از شهادت ها و جشن ها برنامه های متنوع در داخل صحن امام زاده علی اکبر(ع) برگزار می شود، حتی ۱۲ چشمه سرویس بهداشتی بصورت مجزا برای آقایان و  بانوان ساخته شده است.

 

وی با تشریح  اهم برنامه های دهه وقف گفت: با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی محفل انس با قرآن به مناسبت دهه وقف در امام زاده حسن(ع) و مراسمات رحلت پیامبر و شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام و شهادت امام رضا در بقاع متبرکه امام زاده حسن و امام زاده قاضی الکیا و امام زاده علی اکبر علیه السلام برگزار گردید.

 

مهندس خسروانی؛ دیدار با فرماندار، دیدار با خانواده محترم شهدا، نشست تخصصی وقف، ایستگاه همه واقف باشیم در بقاع متبرکه امام زاده حسن و علی اکبر علیه السلام، غبارروبی مزار شهدا، نشست بصیرتی با خانواده همکاران، برگزاری طرح احسان ماندگار و تبلیغات محیطی و مجازی  در سطح شهرستان و فضای مجازی  از اهم برنامه های دهه وقف در شهرستان ذکر کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد