امام جمعه موقت اسلام آبادغرب مطرح کرد:

سفارش به همه مومنان جهت درک ماه پربرکت ربیع الاول

کد خبر: 306242
|
14:53 - 1399/08/02
نسخه چاپی
سفارش به همه مومنان جهت درک ماه پربرکت ربیع الاول
امام جمعه موقت اسلام آبادغرب تاکید نمود: کنون که بخاطر جلوگیری از شیوع کرونا نمازهای جماعت و مراسمات مذهبی محدود شده است، سفارش حقیر به همه مومنان این است که این ماه پربرکت ربیع الاول را دریابید تا از خیرات و برکات این ماه عزیز بهره مند شوید.

حجت الاسلام روح اله کرمی امام جمعه موقت اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر،  با اشاره به برکات و اعمال ماه ربیع الاول، اظهار کرد:ماه "ربیع الاول" همانگونه كه از اسم آن پیداست بهار ماه ها مى باشد؛ به جهت اینكه آثار رحمت خداوند در آن هویداست .

 

وی افزود: در این ماه ذخایر بركات خداوند و نورهاى زیبایى او بر زمین فرود آمده است . زیرا میلاد رسول خدا (صلى الله علیه و آله و سلم ) در این ماه است و مى توان ادعا كرد از اول آفرینش ‍ زمین رحمتى مانند آن به خود ندیده است . چرا كه او داناترین مخلوقات خداوند و برترین آنها و سرورشان و نزدیكترین آنها به خداوند و فرمانبردارترین آنها از او و محبوبترینشان نزد او مى باشد، این روز نیز برتر از سایر روزهاست . و گویا روزى است كه كاملترین هدیه ها، بزرگترین بخشش ها، شاملترین رحمتها، برترین بركتها، زیباترین نورها و مخفى ترین اسرار در آن پى ریزى شده است .

 

حجت الاسلام کرمی بیان کرد: از دو ماه حزن و اندوه به برکت اشک های محرم و صفر به بهار رسیدیم و اکنون وقت آن است که در این بهار به یمن رویش دوباریمان سجده شکر به جای آوریم و این بهار را قدر بدانیم و بندگی کنیم.

 

وی افزود: اعمال این ماه بسیار کثیر و‌ مجرب هستند که در روز هشتم‌ این ماه آغاز امامت حضرت صاحب الزّمان، حجّة بن الحسن ـ عجّل الله تعالى فرجه الشریف هست. همان امام حی و حاضری که وعده ی آمدن او نوید بخش دلهای عاشقان و منتظران ظهور است.امامی که امام صادق علیه السلام فرمودند اگه توفیق حضور داشتم تمام عمر در خدمت ایشان می بودم. امامی که اگر یک لحظه از ما غفلت کند گرگها ما را می بلعند.

 

  امام جمعه موقت اسلام آبادغرب تاکید نمود: اکنون که بخاطر جلوگیری از شیوع کرونا نمازهای جماعت و مراسمات مذهبی محدود شده است، سفارش حقیر به همه مومنان این است که این ماه پربرکت  ربیع الاول را دریابید و حتی المقدور بعضی از اعمال آن را در منزل انجام دهید تا از خیرات و برکات این ماه عزیز بهره مند شوید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد