فرماندار اسلام آبادغرب مطرح کرد:

قدردانی از همکاری مردم و اصناف اسلام ابادغرب در اجرای تعطیلی با هدف پیشگیری از شیوع کرونا

کد خبر: 306256
|
22:16 - 1399/08/05
نسخه چاپی
قدردانی از همکاری مردم و اصناف  اسلام ابادغرب در اجرای تعطیلی با هدف پیشگیری از شیوع کرونا
فرماندار اسلام آبادغرب گفت: حرکت فهیمانه و همراه با احساس مسئولیت آحاد شهروندان گرانسنگ شهرستان اسلام ابادغرب بالاخص اصناف و کسبه در همراهی برای اجرای این تعطیلی با هدف کمک به پیشگیری از کرونا ،قدردان هستیم.

جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب در گفتگو با اسلام آباد خبر، اظهار کرد:  امروز اولین روز از اجرای طرح تعطیلی یک هفتگی ۴۳ شهرستان در کشور بود.اسلام آبادغرب در زمره این شهرستانها قرار دارد، با اطلاع رسانی که از روز گذشته درخصوص این تعطیلی به شهروندان اعلام شد.امروز، همه نتیجه آنرا درهمکاری مردم بویژه کسبه وبازاریان گرانقدر شهر اسلام ابادغرب مشاهده کردند و این همکاری نشان ازبالندگی فرهنکی ودرک والا ودرست مردم فهیم وسخاوتمند شهرستان دارد.

 


وی افزود: ویروس کرونا با رویکردهای مختلفی که ازخود نشان میدهد به یک تهدید جدی برای سلامتی انسانها تبدیل شده است. انتشار این ویروس مرموز و مرگ آفرین در جامعه بشری و جولان آن تابه امروزجان افرادزیادی را ستانده وبا موجودیت  خود در متن اجتماع ، هر روز بر تعداد قربانیان می افزاید و ازدیاد جان باختن انسانها همواره موجب نگرانی عمیق و احساس ناامنی در همه دنیا شده است و کشورها در کنار ملتهای خود بابرنامه ریزی دقیق و هدفمند در تلاشند تا دامنه خطر آفرینی این عامل مرگ بشریت به شیوه های خردمندانه را محدودسازند تا انسانها درگزند این بیماری منحوس در امان باشند وبه قربانگاهی که برای جان گرفتن مهیا کرده نفرستد.

 


فرماندار شهرستان گفت: مقامات کشورعزیزمان ایران با اراده وعزم جدی خود و تاکیدات مقام معظم رهبری درصدد هستند تا با تدوین نظرات کارشناسی و عالمانه و اجرای دستور العملهای بهداشتی سلامتی مردم را پاس بدارند و از آن صیانت نمایند . استان کرمانشاه و شهرستانهای آن با پیروری از سیاستها و برنامه های اجرایی جاری درکشور درمسیر حفط سلامتی مردم قدم بر میدارند و امیدوارند با این پیگیری ها و همراهی ایرانیان شریف به راهکاری برای مدیریت این دشمن خانگی برسند.


وی عنوان کرد: طبیعتا اجرای هرتعطیلی و رعایت همه پروتکلها توسط آحاد مردم  زمینه کاهش بیماری را فراهم میسازد و لذا اعمال آن درشهرستانهای پرخطر در همین راستا میباشد. امیدوارم این همراهی و همکاری قاطبه کسبه  تا پایان تعطیلی پیش بینی شده ، ضمن تداوم آن ، آثارش را در کنترل بیماری کرونا در آینده شاهد باشیم.


حیدری در خاتمه گفت:  حرکت فهیمانه و همراه با احساس مسئولیت آحاد شهروندان گرانسنگ شهرستان اسلام ابادغرب بالاخص اصناف و کسبه در همراهی برای اجرای این تعطیلی با هدف کمک به پیشگیری از کرونا ،قدردان هستیم و این کرامت و بزرگی توم  با غیرت را صمیمانه ارج می نهیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها