رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد:

اجرای طرح آمران سلامت در شهرستان اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 306267
|
22:39 - 1399/08/07
نسخه چاپی
اجرای طرح آمران سلامت در شهرستان اسلام آبادغرب+تصاویر
رئیس جمعیت هلال احمراسلام آبادغرب گفت: طرح آمران سلامت باهدف دعوت مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی مبارزه با کرونا در شهرستان در حال اجراست.

غلامرضا اسدی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اسلام آبادغرب درگفتگو بااسلام آباد خبر، از اجرای طرح آمران سلامت باهدف دعوت مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی مبارزه با کرونا در شهرستان اسلام آبادغرب خبر داد.

 

وی افزود: این طرح از پنجم آبان ماه آغاز و به مدت ده روز با استقرار دو‌تیم در اسلام آباد و یک‌تیم‌در حمیل کلید خورده است.

 

اسدی اظهار داشت: این طرح بنا به ضرورت مبارزه با ویروس کرونا اجرایی گردید، با توجه به دغدغه های جمعیت در راستای مهار این ویروس منحوس اعضای داوطلبان و‌جوانان و‌امدادگران که در همه حال بازوی اجرائی برنامه هستند با رعایت کامل اصول بهداشتی نسبت به دعوت مردم به استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی که مهمترین گام در خصوص مهار آن است اقدام‌ نمودند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان عنوان کرد: در روزهای اخیر که مدتی از شیوع بیماری گذشته است افرادی هستند که با بی توجهی و عدم رعایت پروتکل ها باعث انتقال بیماری در حد بالا شده اند.

 


اسدی خاطرنشان کرد: عدم رعایت پروتکل های بهداشتی یک مسئله فردی و شخصی نیست بلکه یک مسئله اجتماعی و بسیار مهم می باشد. پس رعایت آن بر هر شخصی به جهت رسیدن به شعار ما کرونا را شکست می دهیم امری اجتناب نا پذیر است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد