عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

مکرون چه بخواهد و چه نخواهد اسلام دین دوم فرانسه است/ صهیونیست ها پشت اهانت های اخیر قرار دارند

کد خبر: 306278
|
17:45 - 1399/08/09
نسخه چاپی
مکرون چه بخواهد و چه نخواهد اسلام دین دوم فرانسه است/ صهیونیست ها پشت اهانت های اخیر قرار دارند
آیت الله محمود محمدی عراقی, عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مکرون چه بخواهد و چه نخواهد اسلام دین دوم فرانسه است و ممکن است فردا دین اول باشد.

به گزارشاسلام آباد خبر،شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله محمود محمدی عراقی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: با عرض پوزش از محضر پیامبر اسلام(ص ) به دلیل اهانت های ناروایی که نسبت به رحمت للعالمین پیامبری که نه تنها برای مسلمین و مومنین بلکه برای همه انسانها و همه مردم عالم زحمت کشید باید عرض کرد که این اهداف سیاسی و ناروایی که رهبران غربی را دربرگرفته فاجعه هایی را در جامعه بشری به وجود می‌آورد.

وی افزود: این مسائل که فردی در جایی یک کاریکاتور را ترسیم می‌کند به اعتقاد ما عادی نیست بلکه حساب شده است و ما دستهای پلید صهیونیست ها را پشت این فضا می‌بینیم.

آیت الله محمدی عراقی با بیان اینکه مسئله اهانت به رسول خدا(ص ) ریشه تاریخی دارد،خاطرنشان کرد: چندین سال پیش کتابی تحت عنوان عذر تقصیر به پیشگاه محمد(ص ) و قرآن منتشر شد که به زبان انگلیسی و سپس به فارسی ترجمه شد که کشیشی انگلیسی به نام جان دیون پورت آن را به خاطر اهانت ها و دروغ هایی که در طول هزار سال از سوی هم لباسان و هم مسلکان این کشیش ضد اسلام، قرآن و پیامبر ساخته و پرداخته شده بود، نوشت.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: این کارها ریشه تاریخی دارد و به احساس خطری که  اربابان قدرت چه در آن زمان که در لباس کلیسا شاهد آن بودیم و چه اکنون در زمان آقای مکرون و رهبران سیاسی حاکی از دستهای پشت پرده صهیونیست‌ها و به دلیل وحشتی است که از پیشرفت اسلام دارند.

آیت الله محمدی عراقی خاطرنشان کرد: اسلام دین توحید، محبت، احترام به انسانیت، صلح و آزادی است بنابراین اسلام پیشرفت می کند.

وی با اشاره به نامه بانوی  مسیحی به نام مریم  پترونین که در کشور فقیر مالی در ظاهر اسیر مسلمانان بوده و خطاب به رئیس‌جمهور فرانسه نوشته، به موضوع اسلام آوردن این زن پس از بازگشت به فرانسه اشاره کرد.

آیت الله محمدی عراقی گفت: هنگامی که نامه خانم مریم پترونین را خطاب به رئیس‌جمهور فرانسه دیدم به یاد کتاب عذر تقصیر به پیشگاه محمد و قرآن کشیش مسیحی افتادم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: تهمت های زیادی از جمله تهمت عیاشی به پیامبر(ص ) زدند که 9 زن داشته بدون آنکه اشاره شود همسران پیامبر(ص ) چه سنی داشتند و تهمتهای دروغ دیگری زدند که کاریکاتور در برابر آن هیچ است که  سابقه طولانی تاریخی دارد و البته به خاطر وحشتی است که از پیشرفت اسلام دارند.

آیت الله محمدی عراقی گفت: اسلام مانع استثمار و استعمار است و آزادی را برای  ملت ها می خواهد از سوی دیگر اگر  یک ملت مسلمان باشد محال است استعمار فرانسه، انگلیس، آمریکا یا هر استعمار دیگری را بپذیرد.

وی افزود: برهمین مبنا آنها باید اول اسلام و پیامبر(ص ) را نشانه بگیرند و قرآن را از مسلمان‌ها بگیرند تا بتوانند بر مسلمانان مسلط شوند کار مکرون هم به این دلیل است.

آیت الله محمدی عراقی گفت: در واقع آزادی بیان بهانه است آنها خودشان هم می فهمند که دروغ می گویند اگر آزادی بیان در این کشور وجود دارد چرا بحث هولوکاست در فرانسه زندان دارد معلوم است که بهانه است.

وی عنوان کرد: این پیام قرآن در دنیا منتشر شده و هر کسی می تواند قرآن بخواند که بر اساس آیات قرآن مسلمان ها نباید حتی به بتهای مشرکین بد بگویند، در حالی که بت نماد شرک و مقابل توحید است اما حق ناسزا ندارند این اسلام واقعی است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم دنیا این را می‌فهمند امروزه نمی توان آنها را با کلمه اسلام افراطی فریب داد زیرا اسلام افراطی داعش است که ساخته و پرداخته آنها است.

اما اسلام حقیقی اسلام پیامبر(ص ) است که اسلام افراطی نیست.

آیت الله محمدی عراقی تصریح کرد: همه مردم دنیا کتاب خانم کلینتون را خوانده اند که گفته ما داعش را ساختیم آنها اسلام افراطی را ساختند تا اسلام را بدنام کنند.

وی افزود: در واقع اسلام افراطی در دنیا وجود دارد اما اسلام حقیقی و اسلام پیامبر(ص )نیست.

آیت الله محمدی عراقی تصریح کرد: یکی از سیاست های دنیای استکبار اسلام هراسی است و این کارها را می‌کنند که مردم خود و دنیا را از اسلام، مسلمانان، قرآن و پیامبر(ص ) بترساند که به سمت اسلام نروند در حالی که در طولانی مدت تمام این حرکت ها به ضرر خودشان تمام خواهد شد.

وی افزود: افراد حق جو، حق طلب، روشن‌بین و با انصاف در دنیا وجود دارد  و سیاستمدارانی هستند که بخواهند ببینند اسلام، قرآن و پیامبر(ص ) چه گفته و چگونه زندگی کرده، مطالعه می کنند و شیفته اسلام می شوند مثل خانم مریم پترونین که با صدای بلند اعلام کرد آقای مکرون شما دروغ می‌گویید و در حال فریب مردم دنیا هستید و از آزادی بیان سوء استفاده می‌کنید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم می فهمند و علاقه آنها به اسلام بسیار بیشتر می‌شود بنابراین این حرکت ها به جایی نمی‌رسد و پیش از اینکه نشانه حقانیت باشد نشانه استیصال و جاهلیت مدرن و ترس از پیشرفت اسلام و نوع خشونت نرم علیه مسلمان است.

آیت الله محمدی عراقی تصریح کرد: مکرون باید بداند چه بخواهد و چه نخواهد امروز اسلام دین دوم فرانسه است و ممکن است فردا دین اول باشد و اسلام فردای اروپا و قلب انسان‌های حق‌طلب را فتح می‌کند.

وی عنوان کرد: ما به این پیش بینی امام(ره ) اعتقاد داریم که آینده از آن اسلام است پس هر اندازه در برانگیختن احساسات مسلمانان و خشن نشان دادن آنها تلاش کنند نتیجه معکوس می گیرند بنابراین نباید نگران باشیم این‌ها سنت الهی است که به دست خودشان خود را رسوا می‌کنند.

آیت الله محمدی عراقی گفت: مردم دنیا می گویند مکرون مشکلات مردم کشور خود را حل کند؛ مشکل جلیقه زردها که شنبه ها و یکشنبه ها در پاریس می آیند و در خیابان‌ها تظاهرات می‌کنند، تعداد قابل توجهی که در فرانسه کشته، مجروح و بازداشت می‌شوند در حالی که آنها مردم کشور خودشان هستند اما با آنها این گونه رفتار می کنند چکار دارند که پیامبر اسلام ۱۴۰۰ سال قبل چه بوده معلوم است از چیزی وحشت دارند و در واقع جنایتی که در آفریقا و خاورمیانه می‌خواهند انجام دهد مانع آن را اسلام می بینند.

آیت الله محمدی عراقی گفت: آنها اسلام، قرآن و پیامبر(ص ) را سدی در برابر زورگویی، اجحاف و ظلم و ستم های خود می بینند و می خواهند آن را از سر راه خود بردارند اما موفق نمی‌شوند زیرا گوشها و دل‌های حق طلب در دنیا حقیقت را کشف خواهند کرد.
 

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها