بخشدار حمیل مطرح کرد:

اعمال محدودیت های شدید ستاد کرونا در روستاهای بخش حمیل

کد خبر: 306279
|
10:14 - 1399/08/10
نسخه چاپی
اعمال محدودیت های شدید ستاد کرونا در روستاهای بخش حمیل
بخشدار حمیل گفت: در راستای حفظ سلامت مردم محدودیت های شدید ستاد کرونا در روستاهای بخش حمیل اجرا می گردد.

به گزارشاسلام آباد خبر، با توجه به قرار گرفتن شهرستان اسلام آباد غرب در شرایط وضعیت پرخطر ابتلاء مردم به ویروس کرونا و متأسفانه ابتلای مردم در بخش حمیل در بیشتر روستاها در جلسه ستاد کرونای روستایی در بخش حمیل برگزار گردید.

 

صادق ناصری بخشدار حمیل اظهار کرد: دهیاران، اعضای محترم شوراها، بهورزان روستاهای بخش با همکاری همکاران نیروی انتظامی ، نسبت به تشکیل ستاد کرونا اقدام نمایند و ⁦⁩لازم است ستاد مذکور شرایط روستا را رصد نموده و به اطلاع اهالی برساند.

 

ناصری تاکید نمود:  مصوبات ذیل و اقدامات صورت گرفته  در این راستا توسط دهیار محترم به صورت مکتوب  و به همراه عکس و فیلم به بخشداری تحویل گردد؛


برگزاری مراسم عروسی و عقد در صورت دعوت اقوام و آشنایان ممنوع است.
برگزاری هرگونه مراسم هفت، چهلم و سال تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد.
 مراسم تشییع بدون اطلاع عمومی و در حد خانواده متوفی برگزار گردد.
اهالی از هرگونه تردد به شهرهای بزرگتر جز در موارد اضطراری خودداری نمایند.
تا اطلاع ثانوی درب آرامستانها در روز پنجشنبه هر هفته مسدود گردد.
در هنگام حضور در اماکن عمومی از ماسک استفاده شود.
فاصله اجتماعی در هنگام حضور در اماکن عمومی رعایت گردد.
بهوزان افراد مبتلاء به ویروس کرونا را رصد نموده و متذکر شوند این افراد تا حصول بهبودی کامل از حضور در امکان عمومی جدا خودداری نمایند.

 

صادق ناصری بخشدار حمیل خاطرنشان کرد: دهیاران و شوراهای  اسلامی روستاهای بخش باتوجه به تصمیمات ستاد کرونایی شهرستان در صورت اطلاع رسانی ترحیم از طریق بلندگو در روستاهای بخش توسط مداحان، دهیاران موارد را به همکاران نیروی انتظامی  برای توقیف ماشین حامل بلندگو اطلاع رسانی نمایند.  همکاران انتظامی برای خودرو حامل بلندگو پرونده تشکیل داده و با توجه به هماهنگی صورت گرفته با همکاران راهور خودرو توقیف و پرونده به محاکم قضایی ارسال گردد.

 

وی افزود: دهیاران عاملین چاپ،توزیع و انتشار آگهی فوت و یا هر گونه دعوت به تجمع با انتشار پیام در روستا را به همکاران انتظامی برای  برخورد قانونی معرفی نمایند. با توجه به شدت انتشار و افزایش شدید موارد فوتی کرونا دهیاران و ستاد روستایی کرونا مواردی که تا کنون ارسال شده است را  به مردم اطلاع رسانی نمایند.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد