رئیس شبکه بهداشت و درمان اسلام آبادغرب خبر داد:

نصب دستگاه اکسیژن ساز با اعتبار15 میلیارد ریال در بیمارستان اسلام آبادغرب/راه اندازی دستگاه در انتظار تأمین برق و مساعدت راه و شهرسازی

کد خبر: 306280
|
16:18 - 1399/08/10
نسخه چاپی
نصب دستگاه اکسیژن ساز با اعتبار15 میلیارد ریال در بیمارستان اسلام آبادغرب/راه اندازی دستگاه در انتظار تأمین برق و مساعدت راه و شهرسازی
رئیس شبکه بهداشت و درمان اسلام آبادغرب از نصب دستگاه اکسیژن ساز با اعتبار15 میلیارد ریال در بیمارستان اسلام آبادغرب خبر داد و گفت: راه اندازی این دستگاه در انتظار تأمین برق و مساعدت راه و شهرسازی است.

 دکتر محمد رضا نادری  رئیس شبکه بهداشت و درمان اسلام آبادغرب در گفتگو بااسلام آباد خبر،  اظهار کرد: دستگاه اکسیژن ساز 600 لیتری با اعتباری بالغ بر یک و نیم میلیارد تومان که توسط دانشگاه علوم پزشکی تأمین شده برای فاز دوم بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آبادغرب  نصب شده و آماده راه اندازی می باشد که منتظر مساعدت راه و شهرسازی در جهت تأمین برق این دستگاه می باشد تا از این دستگاه بهره برادری بعمل آید.

 

 

وی افزود: پیشنهاد ارتقاء دستگاه اکسیژن ساز فازقدیم بیمارستان امام خمینی(ره) از 250 لیتر به 350 لیتر به دانشگاه ارائه شده که مبلغی بالغ بر350 تا 400 میلیون تومان نیاز است که با دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه مکاتبه شده  و قرار بود این مبلغ تأمین اعتبار گردد.

 

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما درخصوص افتتاح فاز دوم بیمارستان اسلام آبادغرب در آینده نزدیک گفت: قطعا" افتتاح صورت خواهد گرفت اما موضوع مهم این است که تا چه حدی وارد مدار شود مهم است.

 

 

دکتر نادری افزود: قرار است رئیس دانشگاه علوم پزشکی در این هفته از بیمارستان اسلام آبادغرب بازدید نماید که قطعا" با توجه به نیاز شهرستان و با در نظر گرفتن امکانات موجود مجوز فعالیت چندین بخش از فاز دوم بیمارستان امام(ره) را جهت بیماران کرونایی صادر می نماید.

 

 

به گزارش خبرنگار اسلام آبادخبر با توجه به اینکه شهرستان اسلام آبادغرب جزو یکی از 43 شهر بحرانی کشور با وضعیت فوق قرمز کرونایی می باشد و همچنین این شهرستان قطب درمانی غرب استان نیز محسوب می گردد، نیاز است مسئولین استانی تجهیز امکانات و ارتقاء و راه اندازی دستگاه های اکسیژه ساز فاز جدید و قدیم  بیمارستان اسلام آبادغرب را در اولویت قرار دهند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد