فرمانده سپاه اسلام آبادغرب بمناسبت یوم الله13 آبان مطرح کرد:

ملت ایران همچنان آمریکای جنایتکار را دشمن شماره یک خود می داند/شعار و آرمان انقلاب اسلامی استکبار ستیزی بوده و هست

کد خبر: 306283
|
19:22 - 1399/08/12
نسخه چاپی
ملت ایران همچنان آمریکای جنایتکار را دشمن شماره یک خود می داند/شعار و آرمان انقلاب اسلامی استکبار ستیزی بوده و هست
فرمانده سپاه اسلام آبادغرب گفت: ملت ایران همچنان آمریکای جنایتکار را دشمن شماره یک خود می داند و شعار و آرمان انقلاب اسلامی استکبار ستیزی بوده و هست.

 

سرهنگ پاسدار فرامرز باوندپور در گفتگو با  اسلام آباد خبر،  ضمن تبریک هفته وحدت وتهنیت میلاد ختم رسل،حضرت محمدرسول الله ص، بنیانگذارمکتب جعفریه،امام صادق ع، وتبریک ایام الله هفته بسیج دانش آموزی؛ اظهار کرد: امسال 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با روز میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت مصادف گردید و تأکید مکتب اسلام وحدت، آزادگی و ظلم ستیزی و مبارزه با طاغوت است.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب گفت: ملت ایران با تأسی از مکتب عاشورا و فرهنگ حسینی به مبارزه با طاغوتیان برخواستند و 13 آبان ماه را یک نقطه عطفی در تاریخ مبارزاتی مردم ایران ساختند و در سال 58 با تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام حماسه ای دیگر خلق شد که امام خمینی (ره ) از آن به انقلاب دوم یاد کردند .

 

سرهنگ باوندپور عنوان کرد: در راستای گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، برنامه های متنوعی نظیر؛ برگزاری نشست های بصیرتی، برپایی مسابقات فرهنگی در فضای مجازی ، ساخت ماکت، مسابقه کتاب خوانی، مسابقه نقاشی، مسابقه اینفوگرافی، کمک های مومنانه(ماسک و الکل) ، ساخت کلیپ، مسابقه دلنوشته، امضای طومار الکترونیکی، پویش مرگ بر امریکا و پویش امریکا باید از منطقه برود در نظر گرفته شده است.

 

 

وی افزود: مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار شهرستان اسلام آبادغرب همگام با ملت شریف ایران اسلامی با حضور دشمن شکن خود در صحنه های مختلف انقلاب حضور پررنگی داشته، امروز و در این برهه از زمان و در ایامی که بخاطر  سلامتی مردم و جامعه و جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا امکان اجتماع و راهپیمایی وجود ندارد، بار دیگر مردم شهر شهیدان مرصاد به ویژه جوانان عزیز، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و ایادی زیر دستش در فضای مجازی فریاد خواهند زد .

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسلام آبادغرب تصریح کرد: ملت ایران همچنان آمریکای جنایتکار را دشمن شماره یک خود می داند و شعار و آرمان انقلاب اسلامی استکبار ستیزی بوده و هست.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها