فرماندهی انتظامی اسلام آبادغرب خبر داد:

تعطیلی ۱۱۹ واحد صنفی در اسلام‌آبادغرب

کد خبر: 306293
|
20:38 - 1399/08/14
نسخه چاپی
تعطیلی ۱۱۹ واحد صنفی در اسلام‌آبادغرب
فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از تعطیلی ۱۱۹ واحد صنفی در این شهرستان که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند به منظور پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر،   سرهنگ «محمدرضا یاری»اظهار داشت: از ابتدای آبان تا امروز ۵۹۸ مورد بازدید توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی اسلام آبادغرب از واحدهای صنفی شهرستان به عمل آمده است.

 

 وی ادامه داد: انجام این تعداد بازدید منجر به صدور ۱۷۰مورد تذکر و همچنین ۱۴۰ مورد اخطاریه پلمب برای واحدهای صنفی شده است.

 

 سرهنگ یاری خاطرنشان کرد: در همین راستا ۱۱۹ واحد صنفی نیز که به اخطاریه های قبلی بی توجه و در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی و یا مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی داوطلبانه بی توجه بودند، پلمب شد.

 

 فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: از مجموع واحدهای صنفی پلمب شده ۲۵ مورد آن مربوط به قلیانسراها بود و علاوه بر تعطیلی آن ها، ۲۵۰ عدد قلیان نیز جمع آوری شد.

 

 وی خاطرنشان کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی تاثیر بسزایی در کاهش شیوع کرونا دارد و شهروندان در صورت مشاهده رعایت نکردن پروتکل ها موضوع را حتما از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها