فرماندهی انتظامی اسلام آبادغرب خبر داد:

دستگیری قاتل فراری در اسلام آبادغرب

کد خبر: 306295
|
13:35 - 1399/08/15
نسخه چاپی
دستگیری قاتل فراری در اسلام آبادغرب
فرماندهی انتظامی اسلام آبادغرب از دستگیری قاتل فراری در اسلام آبادغرب خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  سرهنگ محمدرضا یاری، فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب در تشریح این خبر گفت: در پی مراجع خانمی به پلیس آگاهی این شهرستان مبنی بر اینکه پسرش در شهرستان ساوه سکونت داشته و چندی پیش به قتل رسیده است رسیدگی به این دادخواهی بصورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

 


این مقام انتظامی بیان داشت: کارآگاهان پلیس با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و انجام تحقیقات گسترده و اخذ نیابت قضایی از شهرستان ساوه تلاش برای شناسایی مخفیگاه قاتل را آغاز کردند.

 


سرهنگ یاری ادامه داد: کارآگاهان با فعال نمودن منابع و مخبرین و تلاش شبانه روزی مخفیگاه قاتل را در یکی از محلات شهر اسلام آباغرب شناسایی و در یک عملیات پلیسی غافگیرانه و منسجم فرد مورد نظر دستگیر شد.

 


وی با اشاره به کشف کلت کمری،سلاح شکاری ومقداری مهمات از مخفیگاه قاتل افزود: با بررسی بیشتر کارآگاهان متوجه شدند که فرد قاتل با همدستی فرد دیگر قتل را انجام داده است.

 


فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب در ادامه گفت: در ادامه کار کاراگان پلیس با اقدامات فنی لازم و به دست آوردن اطلاعات تکمیلی نفر دوم مشارکت کننده در قتل را نیز شناسایی و در یک عملیات وی را دستگیر کنند.

 


سرهنگ یاری در پایان گفت: فرد قاتل وهمدستش پس از تکمیل پرونده با دستور مقام‌ قضایی روانه زندان شدند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد