با همراهی نماینده مردم اسلام آبادغرب در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت؛

بازید رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه از بیمارستان بازسازی شده اسلام آبادغرب

کد خبر: 306299
|
14:26 - 1399/08/16
نسخه چاپی
بازید رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه از بیمارستان بازسازی شده اسلام آبادغرب
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه با همراهی نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان بازسازی شده اسلام آبادغرب بازدید بعمل آورد.

به گزارشاسلام آباد خبر، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه و جمعی از اعضای هیات رئیسه و مدیران دانشگاهی با همراهی نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان  پیش از ظهر امروز از بیمارستان بازسازی شده اسلام آباد غرب بازدید کردند.

 

 

در حاشیه این بازدید حیدری فرماندار اسلام آبادغرب و دکتر نادری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مشکلات و کمبودهای فاز دوم بیمارستان و فاز قدیم را بیان کردند، دکتر مرادی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه درخصوص رفع برخی مشکلات و تأمین نیازها دستوراتی را صادر نمود.

 

 

مجتبی بخشی پور نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشدید شیوع بیماری کرونا و لزوم خدمات رسانی این مرکز درمانی بعنوان قطب درمانی منطقه غرب استان ، از مسئولین استانی خواست در طرح تجهیز بیمارستان تسریع صورت پذیرد.

 

 

گفتنی ست؛ فاز دوم بیمارستان اسلام آبادغرب بیش از 7 سال طول کشید تا به بهره برداری برسد اما در حالیکه 7 ماه بیشتر از افتتاح آن نمی گذشت در زلزله 21 آبان ماه 1396 فرو ریخت و و درحالیکه مسئولین امیدوار بودند  این سازه در بحران ها نقطه امیدی برای خدمات رسانی و نجات جان انسان ها باشد، امید بسیاری از بیماران و زلزله زدگان اسلام آبادغرب و شهرستان های زلزله زده غرب استان را نا امید کرد. مسئولین قضایی وقت در شهرستان سریعا" به این موضوع ورود کردند و پیمانکار متقلب بیمارستان را بازداشت نمودند. در کارشناسی های متعدد بیمارستان تخریب شده اعلام شد بیش از 50 درصد تقلب در ساخت بنای دولتی صورت گرفته و قرار بر تخریب ساختمان بود اما وزارت راه و شهرسازی بعنوان متولی ساخت بیمارستان در راستای جبران سهل انگاری در نظارت های خویش و برای جلوگیری از هدر رفت بودجه بیت المال درخواست مقاوم سازی سازه بیمارستان را نمود و در تأمین دلیل این را مطرح کرد که هزینه تخریب  چندین میلیارد بیشتر از هزینه مقاوم سازی می باشد، بالاخره کمیسیون مربوطه با مقاوم سازی بیمارستان توسط  یک شرکت معتبر و با هزینه پیمانکاران خاطی و جبران خسارت ها موافقت کرد. از سال گذشته با وجود بازدید مسئولین کشوری و استانی چندین خلف وعده افتتاح  توسط پیمانکار صورت گرفته و قرار است امسال در سالروز زلزله  بیمارستان بازسازی شده افتتاح گردد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد