رییس اداره آموزش و پرورش بخش حمیل مطرح کرد:

کسب معدل بالاتر از میانگین استانی توسط دانش آموزان حمیل/برگزاری تمامی کلاس ها به صورت مجازی

کد خبر: 306337
|
14:09 - 1399/08/22
نسخه چاپی
کسب معدل بالاتر از میانگین استانی توسط دانش آموزان حمیل/برگزاری تمامی کلاس ها به صورت مجازی
رییس اداره آموزش و پرورش منطقه حمیل با بیان اینکه؛ تمامی کلاس ها به صورت مجازی برگزار می شود، گفت: در منطقه حمیل در خرداد ماه ۹۹ ،دانش آموزان در اکثردروس معدل بالاتر از میانگین استانی را کسب نموده اند.

علی شیر قلمزن رییس اداره آموزش و پرورش منطقه حمیل در گفتگو با اسلام آباد خبر، ‍ با اشاره به برگزاری نشست تجزیه و تحلیل امتحانات خرداد، اظهار کرد: یکی از مهمترین ملاک مناطق در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان، معدل نمرات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم است که خوشبختانه در منطقه حمیل در خرداد ماه ۹۹ ،دانش آموزان در اکثردروس معدل بالاتر از میانگین استانی را کسب نموده اند.


وی افزود : تدوین برنامه عملیاتی کارآمد توسط اداره کل و منطقه و اجرای دقیق این برنامه توسط منطقه و مدارس  و همچنین تلاش مضاعف دبیران و عوامل اجرایی مدارس باعث کسب این رتبه در استان شد.


به گفته قلمزن ساماندهی دقیق کلاس ها ، برگزاری جلسات کیفیت بخشی ، انجام بازدید ها از مدارس، اجرای طرح های کیفیت بخشی ابلاغی وزارت متبوع و استان، برگزاری کارگاه های آموزشی وآزمون های پیشرفت تحصیلی از جمله مهمترین برنامه های اجرا شده در راستای ارتقاء سطح علمی دانش آموزان بوده است.


قلمزن خاطرنشان کرد: هرچند در سال گذشته مدارس از نیمه سال تحصیلی به علت شیوع بیماری کرونا تعطیل شدند ،اما با برنامه ریزی های صورت گرفته در اداره و مدارس و ارائه مطالب و تهیه محتوای الکترونیکی از سوی دبیران از راه های مختلف از جمله شبکه دانش آموزی شاد، ارتباط منظم با اولیاء و دانش آموزان توسط مدیران مدارس و دبیران مربوطه، برگزاری کلاس های رفع اشکال به صورت موردی برای دانش آموزانی که به فضای مجازی دسترسی نداشتند و در نهایت تلاش مظاعف دانش آموزان منطقه ،توانستیم به این عنوان دست یابیم.


رییس اداره آموزش و پرورش منطقه حمیل تاکید کرد: با توجه به اینکه در سال تحصیلی جدید تمامی کلاس ها به صورت مجازی برگزار می گردد ،انتظار داریم مدیران و دبیران زحمتکش مدارس همچون سال گذشته با برنامه ریزی و تلاش مظاعف و همچنین ارتباط مستمر با اولیاء و دانش آموزان ، زمینه پیشرفت تحصیلی آنان را فراهم نمایند.


وی با اشاره با تاثیر معدل دروس نهایی در نتایج کنکور سراسری و از طرفی عدم دسترسی اکثر دانش آموزان به مراکز برگزاری کلاس های کنکوری و تقویتی گفت: هر چه معدل دروس نهایی بالاتر باشد امید دانش آموزان به قبولی در کنکور هم بیشتر خواهد بود.


گفتنی است در سال تحصیلی گذشته در منطقه حمیل، تعداد ۵۲ دانش آموز پسر و دختر در دو دبیرستان پسرانه و دخترانه و در دو رشته علوم انسانی و علوم تجربی،در امتحانات نهایی خرداد ماه شرکت نمودند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد