فرماندار اسلام ابادغرب مطرح کرد:

تعمیر و بازسازی بالغ بر 15هزار واحدمسکونی تخریبی و آسیب دیده در زلزله آبان ماه سال ۹۶ در اسلام آبادغرب

کد خبر: 306340
|
10:16 - 1399/08/25
نسخه چاپی
تعمیر و بازسازی بالغ بر 15هزار واحدمسکونی تخریبی و آسیب دیده در زلزله آبان ماه سال ۹۶ در اسلام آبادغرب
فرماندار اسلام آبادغرب گفت: در زلزله آبان ماه سال 96 در شهرستان اسلام آباد غرب ۱۴۹۶۵واحدمسکونی تخریبی و آسیب دیده از زلزله با اعتباری بالغ بر ۳۵۶ میلیارد تومان تعمیر و بازسازی شده است.


جهانبخش حیدری فرماندار اسلام آبادغرب در گفتگو با  اسلام آباد خبر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جان باختگان زلزله آبان ماه سال ۹۶، با بیان مطلب فوق ،عنوان داشت : زلزله یکی از بحرانهای ویرانگر عرصه زندگی بشریست که در طول تاریخ همواره حیات انسانها را دچار مخاطره کرده و علاوه برتحمیل خرابیهای گسترده درحوزه مادی، تلفات سنگینی را متوجه جامعه بشری نموده است.

 


وی افزود: زلزله مهیب آبان ماه سال ۹۶ افزون بر جان باختن جمعی از عزیزان ، موجب ایراد خسارات های بسیار سنگین و گسترده ای شد ، بگونه ای که میزان این خساراتها در شهرهای کانون زلزله فوق العاده وسیع و خارج از تصور بود.

 


فرماندار اسلام ابادغرب اظهار داشت: صبوری و همت والای هموطنان و بویژه مردم بزرگ مناطق زلزله زده در کنارحمایتهای بیدریغ دولت موجب گردید ، کارگاهی عمرانی به وسعت نقاط زلزله زده به فعالیت برسد تا با مدیریت توام با تلاش و برد باری جناب اقای مهندس بازوند بعنوان نماینده دولت و مدیریت ارشد استان و سایر تلاشگران این عرصه ، جهادی برای سازندگی و عمران و آبادانی شکل بگیرد و فصل جدیدی از کار ، مجاهدت و ساختن را آغاز کنند و به حمدالله با مشارکت مردم به توفیقات شگفت انگیزی در باز سازی ویرانه های ناشی از زلزله برسند.

 


حیدری در ادامه با تشکر و قدردانی از همه دست اندرکاران وبخصوص مردم شریف اسلام ابادغرب در امر بازسازی نقاط اسیب دیده از زلزله بیان داشت:درجریان زلزله آبان ماه سال نود و شش ۱۴۹۶۵واحد مسکونی دچار آسیب گردیده که با تزریق۳۵۶ میلیارد تومان تسهیلات و اعتبارات ، کار تعمیر و بازسازی آنها با نقش محوری مردم به به پایان رسید و مورد بهره برداری قرار گرفته اند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد