رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب خبرداد:

افتتاح نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان با بیش از 8 هزار جلد در اسلام آبادغرب/اهدای 700 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی شهرستان

کد خبر: 306350
|
16:01 - 1399/08/26
نسخه چاپی
افتتاح نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان با بیش از 8 هزار جلد در اسلام آبادغرب/اهدای 700 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی شهرستان
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب با اعلام افتتاح نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان با بیش از 8 هزار جلد در اسلام آبادغرب از اهدای 700 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی شهرستان خبرداد.

خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در گفتگو بااسلام آباد خبر، با اعلام افتتاح نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان با بیش از 8 هزار جلد در اسلام آبادغرب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی در سطح شهرستان گفت : کتاب و کتابخوانی جایگاهی ویژه در رشد فرهنگی هر شهر و هر منطقه دارد و می تواند به ارتقاء فرهنگی جوامع کمک شایانی بکند. 

 

وی افزود : امروز اسلام آبادغرب یکی از قطب های کتابخوانی کشور است که در دو سال گذشته توانسته است جایگاه خوبی را به خود اختصاص بدهد و این موضوع مرهون همراهی مردم ، سازمان های مردم نهاد و مدیران و نهادهای بخش خصوصی بوده است. 

 

  تمری عنوان کرد: در این نمایشگاه بیش از 8 هزار جلد در 230 عنوان کتاب عرضه شده و این کتاب ها به صورت رایگان در اختیار مدارس و روستاهای دوستدار کتاب قرار خواهد گرفت.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب خاطرنشان کرد: در هفته کتاب و کتابخوانی از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب تعداد 700 جلد کتاب در حوزه کودک و نوجوان طی تفاهم نامه ای به کتابخانه های عمومی اهداء شد.

 

 

خسرو تمری با اشاره به اهمیت تقویت کتابخانه های عمومی در ارتقاء سطح دانش و فرهنگ شهرستان گفت : این تعداد کتاب طی تفاهم نامه ای که بین اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان اسلام آبادغرب و نهاد کتابخانه های عمومی در راستای طرح پایتخت کتاب ایران منعقد شده است اهداء شد. 

 

وی ادامه داد : کتاب های تازه نیاز اصلی کتابخانه های عمومی است و باید تلاش کنیم هرچند وقت یکبار کتابهای جدیدی به کتابخانه اضافه کینم. 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد