جابجایی در خط حمله پرسپولیس؛ مهاجم امیدها می آید، روستایی می رود

جانشین آل کثیر از کرواسی می‌آید/ مهاجم واراژدین در یک قدمی پرسپولیس

کد خبر: 306353
|
16:52 - 1399/08/26
نسخه چاپی
جانشین آل کثیر از کرواسی می‌آید/ مهاجم واراژدین در یک قدمی پرسپولیس
مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکرات مثبتی با واراژدین کرواسی انجام داده اند تا مهاجم این تیم را به خدمت بگیرند.

به گزارشاسلام آباد خبر،شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محرومیت غیرمنتظره 6 ماهه عیسی آل کثیر از سویAFCسبب شده تا پرسپولیس در خط حمله با خلا بزرگی مواجه شود. آل کثیر مهاجم اول سرخ ها برای فصل جاری محسوب می شد که در لیگ قهرمانان آسیا درخششی فوق تصور داشت اما محرومیت 6 ماهه او دست پرسپولیس را برای فصل جاری در پوست گردو گذاشته. آنها در این پست آرمان رمضانی را هم در فصل نقل و انتقالات از سایپا خریده اند اما این مهاجم تازه وارد برخلاف آل کثیر نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

مشکلات پرسپولیس در خط حمله بعد از بازی نخست برابر سایپا و توقف در نخستین بازی لیگ برتر بیشتر به چشم آمد. از همین رو آنها تمام تلاش خود را برای خرید یک مهاجم تازه تا پایان فصل نقل و انتقالات به کار بسته اند.

بعد از مذاکره نافرجام با چند گزینه جذاب مثل رضا قوچان نژاد و امین قاسمی نژاد، سرخ ها حالا به یک نام تازه رسیده اند؛ محمدمهدی مهدی خانی مهاجم جوان و لژیونر ایران در کرواسی.

باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر برای تقویت خط حمله این تیم مذاکراتی با محمدمهدی مهدی خانی انجام داده و در صورت فراهم شدن شرایط ظرف امروز و فردا با مهاجم واراژدین کرواسی قرارداد رسمی امضا می کند.

مهدی‌خانی پس از پایان فصل ۹۸-۹۷ از شهرخودرو به واراژدین کرواسی رفت که سال گذشته و در فصل ۲۱-۲۰۲۰ برای این تیم به میدان رفته، اما ظاهرا قرار است به زودی راهی پرسپولیس شود و دوباره در لیگ برتر بازی کند.

او فصل گذشته بیشتر به‌عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت و در ۱۹ مسابقه لیگ یک کرواسی نتوانست گلزنی کند، اما در دو دیدار جام حذفی سال قبل موفق شد یک گل به ثمر رساند.

مهدی‌خانی در هفته اول فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ یک کرواسی نیمکت‌نشین بود ولی از هفته دوم تا پنجم به جمع ۱۱ نفر اصلی واراژدین رسید و موفق شد یک گل بزند و یک پاس گل بدهد؛ پس از آن هم او در یک مسابقه حضور تعویضی داشته و در یک دیدار هم از ابتدا به میدان رفته است.

این مهاجم تند و تیز که از شرایط خود در واراژدین بخاطر عدم قرار گرفتن در ترکیب رضایت نداشته و طی دو هفته اخیر تصمیم گرفته تیمش را در لیگ یک کرواسی همراهی نکند، به زودی پرسپولیسی خواهد شد تا کمک حال این تیم در ادامه فصل باشد.

باشگاه کروات برای صدور رضایت نامه مهاجم تیم های ملی جوانان و امید ایران در سال های اخیر مبلغ 50 هزار یورو را درخواست کرده که ابتدا باشگاه به خاطر مسائل مالی روند مذاکرات را متوقف کرده بود اما در ادامه مسئولان باشگاه پرسپولیس برای دریافت این رضایتنامه مذاکرات خوبی با واراژدین انجام داده اند و توافق های کلی حاصل شده است.

جعفر سمیعی به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بی واسطه با خود مهدیخانی وارد مذاکره شده و به احتمال زیاد این بازیکن به زودی با عقد قرارداد قطعی، به پرسپولیس ملحق خواهد شد.

مهدی خانی که جزو بازیکنان سهمیه لیگ برتری محسوب نمی شود پیش از این در تیم شهرخودرو با یحیی گل محمدی کار کرده است.

 

مهدی خانی بیاید، روستایی می رود

امیر روستانیی مهاجم جوان پرسپولیس در فصل گذشته به این تیم پیوست اما به رغم امیدواری های بسیار نتوانست در این تیم حضور موفقی داشته باشد و بدل به یک نیمکت نشین صرف شد. از همین رو روستایی قصد دارد به تیم جدیدی بپیوندد تا فرصت بازی داشته باشد.

ظاهرا باشگاه پیکان مقصد آتی روستایی است. مسئولان باشگاه پیکان در روزهای اخیر برای تقویت خط حمله این تیم مذاکراتی با باشگاه پرسپولیس انجام داده اند تا در صورت فراهم شدن شرایط، این بازیکن پس از فسخ قرارداد خود بار دیگر به جمع خودروسازان برگردد.

مهدی تارتار پس از به عهده گرفتن سرمربیگری پیکان از مسئولان این باشگاه درخواست کرد بار دیگر روستایی را به این تیم بیاورند تا این بازیکن که در دوره گابریل کالدرون به پرسپولیس آمد و در فصل گذشته بازی های کمی برای سرخ پوشان انجام داد به گره گشای مشکلات خط حمله پیکان تبدیل شود.

البته تاکنون باشگاه پرسپولیس موافقت خود را برای جدایی روستایی اعلام نکرده و این بازیکن همچنان منتظر اعلام نظر کادرفنی و مدیریت پرسپولیس است تا تکلیفش در این تیم مشخص شود.

ظاهرا پرسپولیسی ها تا زمانی که جذب مهاجم جدید برای این تیم قطعی نشود، مجوز خروج مهاجم جوان خود را برای حضور در پیکان صادر نمی کنند اما باید دید در روزهای آتی و تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات بازگشت روستایی به پیکان قطعی می شود؟

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد