معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اسلام آبادغرب:

تعیین برنامه عمل برای آموزش دانش آموزان در ایام کرونا توسط معلمان ضروری است

کد خبر: 306360
|
15:05 - 1399/08/28
نسخه چاپی
تعیین برنامه عمل برای آموزش دانش آموزان در ایام کرونا توسط معلمان ضروری است
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اسلام آبادغرب در جلسه سرگروه های آموزش ابتدایی گفت: تعیین برنامه عمل برای آموزش دانش آموزان در ایام کرونا توسط معلمان ضروری است.

به گزارشاسلام آباد خبر، جلسه سرگروه های آموزشی ابتدایی صبح امروز چهار شنبه بیست و هشتم آبان ماه  با حضور معاون و کارشناسان آموزش ابتدایی و سرگروه های آموزشی در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش تشکیل گردید.

 

 

نظری معاون آموزش ابتدایی در این جلسه ضمن تشریح برنامه های آموزشی دوره ابتدایی و نحوه فعالیت سرگروه های آموزشی به عنوان اعضای هیات علمی مدارس گفت: با توجه به شرایط بحرانی بیماری کرونا، تداوم جریان آموزش صرفا به معنی ارائه درس جدید با استفاده از محتواهای آموزشی خود ساخته یا دگر ساخته معلمین نیست بلکه مسوولیت رصد یادگیری دانش آموزان توسط ناظرین آموزشی و آموزگار مربوطه صورت می پذیرد.

 

 

وی افزود مهمترین اصل در آموزش دانش آموزان تدوین برنامه عمل و اطلس یادگیری است به نحوی که دسترسی دانش آموزان به آموزش را تسهیل نماید.

 

 

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اسلام آبادغرب در ادامه ضمن تقدیر از تلاش بی وقفه معلمان گفت: در شرایط کنونی، تدریس مجازی معلمان مورد قضاوت دانش آموزان و اولیای آنان و ناظرین آموزشی قرار می گیرد و معلمی موفق خواهد بود که ضمن استفاده از روش های ترکیبی آموزشی و مشارکت اولیا  در تدریس، بازخورد های مناسب یادگیری را به دانش آموزان نیز ارائه نماید.

 

در پایان این جلسه برنامه های نظارت سرگروه های آموزشی در کلاس های شاد معلمان تدوین و به مدارس ابلاغ گردید و انتظار می رود که مدیران مدارس به عنوان راهبران آموزشی و معلمان به عنوان تسهیلگران آموزشی با سرگروه های آموزشی همکاری همه جانبه را داشته باشند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها