به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی صورت گرفت؛

نصب شعار "دانایی،مانایی" بر روی تاکسی های شهر اسلام آبادغرب

کد خبر: 306369
|
16:52 - 1399/08/29
نسخه چاپی
نصب شعار "دانایی،مانایی" بر روی تاکسی های شهر اسلام آبادغرب
شعار بیست و هشتمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی با عنوان "دانایی، مانایی" توسط واحد تاکسیرانی شهر اسلام آبادغرب بر روی تاکسی های شهری نصب شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  صبح امروز واحد تاکسیرانی شهر اسلام آبادغرب با همکاری کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر و شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب اقدام به نصب تراکت های شعار هفته کتاب و کتابخوانی با عنوان "دانایی، مانایی" کردند. 

 

 

در این مراسم بهروز جلیلیان رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اسلام آباد غرب گفت : امروز بیش از هر زمانی نیازمند مقوله کتاب و کتابخوانی هستین و باید از همه ظرفیت ها در اجرایی شدن طرح توسعه کتابخوانی بهره ببریم.

 


جلیلیان افزود: اقدامات خوبی در دوسال گذشته در حوزه ترویج فرهنگ کتابخوانی برداشته شده است و اسلام آبادغرب به عنوان یک شهر با شاخصه های فرهنگ غنی معرفی شده است‌.

 


در این مراسم خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب از اقدام ارزشمند واحد تاکسیرانی شهر اسلام آباد غرب و شورای اسلامی شهر اسلام آباد غرب و شهرداری تقدیر و تشکر کرد و از راننده هایی که در این طرح مشارکت کردند با اهداء کتاب تقدیر به عمل آمد. 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد