فرمانده سپاه اسلام آبادغرب مطرح کرد:

اعلام آمادگی نیروهای سپاه و بسیج اسلام آبادغرب جهت کمک به جهادگران سلامت در راستای مقابله با کرونا+تشریح برنامه های هفته بسیج

کد خبر: 306374
|
00:16 - 1399/09/01
نسخه چاپی
اعلام آمادگی نیروهای سپاه و بسیج اسلام آبادغرب جهت کمک به جهادگران سلامت در راستای مقابله با کرونا+تشریح برنامه های هفته بسیج
فرمانده سپاه اسلام آبادغرب ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج از اعلام آمادگی نیروهای سپاه و بسیج اسلام آبادغرب جهت کمک به جهادگران سلامت در راستای مقابله با کرونا خبر داد.

سرهنگ پاسدار فرامرز باوند پور در گفتگو بااسلام آباد خبر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی و تبریک هفته بسیج به ظرفیت ها و شاخصه های مهم بسیج اشاره نمود و گفت: بسیج و سپاه در کنار دیگر نیروهای مسلح و دستگاه های نظام، ضمن دفاع از ارزش های اسلامی، آماده خدمت رسانی به مردم در همه زمینه ها هستند.

 

وی اظهار کرد:  نیروهای سپاه و بسیج شهرستان از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در زمینه های متعدد؛ ضدعفونی و گندزدایی اماکن و معابر شهری و روستایی، جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه، ایست بازرسی ها وکنترل ورودو و خروج شهر، برگزاری مانور دفاع بیولوژیکی، ایجاد نقاهتگاه، تولید وتوزیع ماسک رایگان و ... وارد عمل شده و به خدمت مردم درآمدند.

 

وی عنوان کرد:  اکنون که بسیج سراسر کشور برای مقابله و ریشه‌کنی کرونا به یاری مردم و وزارت بهداشت شتافته است، تمامی پرسنل کادر و بسیجیان شهرستان آمادگی کامل دارند تا در صورت نیاز به یاری جهادگران سلامت شهرستان در شبکه بهداشت و درمان بشتابند و با بیماری کرونا مقابله نمایند.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان با اشاره به آغاز برنامه های هفته بسیج گفت: به مناسبت  هفته بسیج  بیش از 60 عنوان برنامه در نظر گرفته شده است که با توجه به وضعیت شیوع کرونا در شهرستان و ممانعت از برگزاری اجتماعات اکثر برنامه های فرهنگی، بصیرتی و آموزشی بصورت مجازی در شبکه های اجتماعی ایرانی برگزار می شود، همچنین توسط بسیج دانش آموزی نیز برنامه های متنوعی جهت دانش آموزان در شبکه اجتماعی " شاد" تدارک دیده شده است.

 

وی افزود: با توجه به  افزایش آمار شیوع ویروس کرونا، برنامه های هفته بسیج نیز در جهت کمک به ستاد مقابله با کرونا و یاری جهادگران سلامت در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا برنامه ریزی شده که در این راستا با همکاری بسیج جامعه پزشکی طرح ویزیت رایگان و غربالگری کودکان، اجرای برنامه های عامران سلامت ، برپایی ایستگاه های سلامت و توزیع ماسک رایگان اجرا می گردد.

 

سرهنگ باوندپور، اعزام تیم های کلنیک سیار دامپزشکی به روستاها، برگزاری میز خدمت در مناطق کم برخوردار، جشنواره مجازی جهادگران علم و فناوری، اعزام گروه های جهادی به مناطق کم برخوردار، اجرای رزمایش رفع آلودگی از معابر و اماکن عمومی، برگزاری مسابقه مجازی "ثامن" و"بسیج مدرسه عشق"، اجرای مسابقه کتابخوانی و برپایی نمایشگاه مجازی دستاوردهای بسیج را از اهم برنامه های هفته بسیج در شهرستان عنوان کرد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان تصریح کرد: هفته بسیج متعلق به همه مردم است و ما خادمان بسیج هستیم و انشاءالله همگام با سایر مسئولین و ارگان ها و با همراهی مردم برنامه ریزی های دشمن نقش بر آب خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد