دانا گزارش می دهد؛

ماجرای بلاتکلیفی ده ساله سریال «شهید صیاد شیرازی»

کد خبر: 306379
|
18:01 - 1399/09/01
نسخه چاپی
ماجرای بلاتکلیفی ده ساله سریال «شهید صیاد شیرازی»
ماجرا به متن یکی دو روز گذشته محمدرضا شفیعی در اینستاگرام برمی گردد که آقای تهیه کننده بعد از ده سال تحقیق، پژوهش و نوشتن فیلمنامه سریال شهید صیاد شیرازی، حالا خبر می دهد که از ساخت این پروژه انصراف داده است.

به گزارشاسلام آباد خبر،به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماجرا به متن یکی دو روز گذشته محمدرضا شفیعی در اینستاگرام برمی گردد که آقای تهیه کننده بعد از ده سال تحقیق، پژوهش و نوشتن فیلمنامه سریال شهید صیاد شیرازی، حالا خبر می دهد که از ساخت این پروژه انصراف داده است.

شفیعی با انتشار متننی در فضای مجازی نوشت: « ده سال پیش در همین روزها بعد از مشورت های زیاد و جلسات متعدد تصمیم به ساخت سریال شهید صیاد شیرازی گرفتیم. تیم تحقیق و نگارشی با انگیزه و حرفه ای در کنار کار قرار گرفت.٣ بار فیلمنامه از دو نگاه متفاوت نوشته شد و به تایید بسیاری از متخصصین امر، فیلمنامه های ارزشمندی شکل گرفت.

 به هر تقدیر؛ توفیق یار ما نبود و از تولید سریال کنار می رویم.

قطعا کار برای شهدا و علی الخصوص این شهید سعید که از نورشان بی نصیب نبودم، توفیق الهی و عنایت خودشان را می خواهد که حقیر از آن محروم ماندم!
از همه همکارانم بخصوص آقای فرهاد توحیدی صبور و حرفه ای و خانواده محترم شهید عذر تقصیر دارم.

از همه کسانی که در این مسیر طولانی یاریمان کردند حتی آنهایی که در میانه راه یار بودن و در ادامه اغیار شدن سپاسگزارم!

برای گروه جدید هم از خداوند منان موفقیت آرزومندم. این کم توفیقی را برای خود خسرانی جبران ناپذیر می دانم و به درگاه الهی ندبه و انابه خواهم داشت.»

قرار بود سریال «شهید صیاد شیرازی» در 50 قسمت به تهیه کنندگی شفیعی ساخته شود و حالا جناب تهیه کننده پس از 10 سال بلاتکلیفی، فقط با بیان عباراتی نظیر «کم توفیقی» و «سلب توفیق» انصراف خود را از تهیه این پروژه اعلام کرده است و قرار است تیم جدیدی ادامه کار را برعهده گیرد.

شفیعی که سالانه چندین پروژه فیلم و سریال برای شبکه های مختلف سیما در حال تهیه و تولید دارد و بعضا انتقادات فراوانی از طرف برخی رسانه ها و تولید کنندگان دیگر مبنی بر«نورچشمی»سازمان برای خود یدک می کشد، بر اساس شنیده ها تمایل چندانی برای ساخت این سریال طی این ده سال از خود نشان نداده و به همین خاطر سیما فیلم کل پروژه را به گروه جدیدی واگذار کرده تا درنهایت ساخت این سریال ختم به خیر شود.

انتهای پیام/

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد