رئیس آموزش و پرورش اسلام آبادغرب مطرح کرد:

نحوه آموزش دانش آموزان روستایی در ایام قرنطینه و تعطیلی مدارس اسلام آبادغرب

کد خبر: 306388
|
19:44 - 1399/09/03
نسخه چاپی
نحوه آموزش دانش آموزان روستایی در ایام قرنطینه و تعطیلی مدارس اسلام آبادغرب
مدیر آموزش و پرورش اسلام آبادغرب ضمن بازدید از مدارس روستایی به بررسی نحوه آموزش دانش آموزان روستایی در ایام قرنطینه و تعطیلی مدارس شهرستان پرداخت.

به گزارشاسلام آباد خبر، مدیر آموزش و پرورش اسلام آبادغرب در ایام قرنطینه و تعطیلی مدارس مدیر آموزش و پرورش شهرستان از مدارس روستایی بازدید بعمل آورد.

 

جمال الدین برجی در این بازدید ضمن گفتگو با مدیران و آموزگاران به بررسی وضعیت تحصیلی دانش آموزان در سامانه شاد و نیز توزیع بسته های آموزشی توسط راهبران آموزشی در مدارس روستایی پرداخت.

 

وی همچنین با بررسی از نحوه آموزش دانش آموزانی که به فضای مجازی و سامانه شاد دسترسی ندارند تذکرات لازم را در این خصوص به مدیران و آموزگاران ارائه نمود.

 

مدیر آموزش و پرورش اسلام آبادغرب در این بازدید به مدیران و مدیر آموزگاران در خصوص حفاظت از فضای فیزیکی مدارس در ایام تعطیلات و خصوصا در فصل زمستان و بارش باران و برف سفارشات لازم را یادآوری نمود.

 

برجی همچنین به گفتگو با اعضای شورای و اهالی روستای کمره علیا در خصوص اهدای زمین جهت ساخت مدرسه جدید در این روستا توسط خیرین پرداخت و اظهار داشت به مجرد اهدای زمین عملیات ساخت مدرسه سریعا آغاز خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد