سردار سلیمانی اعلام کرد:

آزادی ۲ هزار و ۴۹۳ زندانی غیر عمد با مشارکت قوه قضائیه در سال جاری/ تا پایان هفته بسیج ۱۰۰۰ زندانی آزاد خواهند شد

کد خبر: 306402
|
15:18 - 1399/09/04
نسخه چاپی
آزادی ۲ هزار و ۴۹۳ زندانی غیر عمد با مشارکت قوه قضائیه در سال جاری/ تا پایان هفته بسیج ۱۰۰۰ زندانی آزاد خواهند شد
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در دو سه روز آینده ازادسازی ۱۰۰۰ زندانی در دستور کار بسیج قرار گرفته است، تصریح کرد: این اقدام از گذشته هم در دستور کار بوده به طوری که در سال جاری ۲ هزار و ۴۹۳ زندانی عیر عمد با مشارکت قوه قضائیه انجام شده است.

به گزارشاسلام آباد خبر،شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمدرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز همزمان با هفته بسیج در نشست نهضت آزادسازی بیش از ۱۰۰۰ زندانی جرایم غیر عمد با اشاره به اینکه انجام یک کار خیر و در کانون توجه قرار گرفتن کرامت انسان ها از اهداف انقلاب است گفت: ازادی زندانی های غیر عمد مد نظر بسیج است که موفق به آزادی ۸۳۷ هموطن شده و در دو تا سه روز آینده با مشارکت خیر‌ین و بخش های مختلف به عدد ۱۰۰۰ خواهد رسید.

وی افزود: با پیگیری قوه قضائیه،  سازمان زندان ها، دادگستری استان ها و همه مجموعه های خیرخواه و مردمی بدون توجه به رقم ها تلاش شده کرامت انسانها حفظ شود.
 
سردار سلیمانی با بیان اینکه توانایی ها هرچند اندک در کنار هم قوت می گیرد تصریح کرد: این اقدام از گذشته هم در دستور کار بوده به طوری که در سال جاری ۲ هزار و ۴۹۳ زندانی غیر عمد با مشارکت قوه قضائیه انجام شده است.
 
وی با بیان اینکه با این اقدام نیروی کار وارد بازار شده و کانون گرم خانواده ها ایمن می شود تصریح کرد: با این اقدام مسیر خانواده در سلامت طی می شود، ویژگی جامعه اسلامی این است که در حل مشکلات انسجام داشته باشد.
 
سردار سلیمانی با اشاره به انسجام دوران کرونایی و شباهت آن به اوج گیری مبارزات ایران علیه نظام طاغوت و جنگ تحمیلی گفت: انسجام اخیر ملت ایران در مواجه با ویروس کرونا ذیل رهبری های مقام معظم رهبری ستودنی بود و انشاالله با راهنمایی علما این روند ادامه داشته باشد.
 
رییس سازمان بسیج با اشاره به اینکه پشتیبانی معنوی علما باعث همکاری محکم خواهد بود و این همکاری ها با قوه قضائیه به طور جدی تر ادامه خواهد داشت.
 
وی با اشاره به اینکه اگر اندکی از هموطنان به دلیل عدم تمکن در زندان هستند حرکت خوبی برای آزادی انجام خواهد شد تاکید کرد: تا پایان هفته بسیج ۱۰۰۰ زندانی آزاد خواهند شد و این روند سال آینده هم ادامه خواهد داشت.

 

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها