رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان مطرح کرد:

بسیج تنها جریان تاریخی ایران است که متعلق به عموم مردم است

کد خبر: 306404
|
13:53 - 1399/09/05
نسخه چاپی
بسیج تنها جریان تاریخی ایران است که متعلق به عموم مردم است
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان گفت: بسیج تنها جریان تاریخی ایران است که متعلق به عموم مردم است.

به گزارشاسلام آباد خبر، همزمان با هفته بسیج خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان با فرمانده بسیج ناحیه مقاومت اسلام آبادغرب و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب دیدار و هفته بسیج را تبریک گفت. 

 

 

وی در این دیدار با تبریک هفته بسیج گفت: بسیج زاده انقلاب اسلامی و یکی از برکات انقلاب است که توانسته است بزرگترین جریان و حزب مردمی را بدون گرایبش سیاسی و تنها با تکیه بر مردم و اهداف انقلاب شکل دهد. 

 

 

وی افزود : در هیچ مقطع تاریخی ایران ما شاهد حضور تاثیر گذار مردم نبوده ایم الا در دوران اننقلاب اسلامی ،آن هم از طریق بسیج و گفتمان بسیجی به عنوان یک جریان پویا و عمومی و مردمی . 

 

تمری در این دیدار افزود: اقتدار امروز انقلاب اسلامی به برکت بسیج است و یکی از ویژگی های بسیج تفکر نخبه پروری حداکثری در آن است و همین تفکر باعث شده است که بسیج پویا و مانا و تاثیر گذار باشد و محلی برای رشد استعدادها در زمینه های مختلف باشد. 

 

تمری افزود: تفکر نخبه گرایی حداکثری در بسیج باعث شده است که امروز بسیاری از اتفاقات ارزشمند و مبارک در جامعه شکل بگیرید که نمونه آن را باید در صنعت دفاعی کشور می توان دید و همین تفکر با ویژگی هایی که مقام معظم رهبری برای بسیج تعریف می کنند از بسیج یک جریان قدرتمند و مردمی ساخته است. 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب در پایان با اهداء چند جلد کتاب از زحمات خالصانه بسیجیان تقدر کرد. 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها