در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان اسلام آبادغرب مطرح شد؛

هشدار معاون استاندار به برپاکنندگان مجالس عروسی و عزا/از بزرگان طوایف و اقوام توقع بیشتری در ارشاد و راهنمایی می رود

کد خبر: 306421
|
20:40 - 1399/09/07
نسخه چاپی
 هشدار معاون استاندار به برپاکنندگان مجالس عروسی و عزا/از بزرگان طوایف و اقوام توقع بیشتری در ارشاد و راهنمایی می رود
معاون سیاسی امنیتی استانداری در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان اسلام آبادغرب با هشدار به برپاکنندگان مجالس عروسی و عزا گفت: از بزرگان طوایف و اقوام توقع بیشتری در ارشاد و راهنمایی در شهرستانها میرود.

به گزارشاسلام آباد خبر، حسین خوش‌اقبال معاون سیاسی امنیتی استانداری از اجرای طرح ممنوعیت ها و محدودیت های کنترل بیماری کرونا در شهرستان اسلام آباد غرب بازدید بعمل آورد، سپس در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان اسلام آبادغرب حضور پیدا کرد.

 

 معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری با قدردانی از زحمات اعضای ستاد مدیریت کرونا در شهرستان گفت:هفته دوم ممنوعیت ها و محدودیت ها از هفته نخست آن مهم تر است. اگر در این هفته همراهی مردم اصناف و بازاریان بیشتر نداشته باشیم باید منتظر بغرنج شدن شرایط باشیم. شرایطی که پدیداری آن برای استان هزینه های روانی، اقتصادی و اجتماعی خواهد داشت و مردم بخاطر تضمین سلامت خود باید این هفته را هم کمال همراهی را داشته باشند تا از وضعیت قرمز خارج شویم.


وی افزود: با اهمال و کوتاه کاری ها برخورد قانونی می کنیم هفته دوم اعمال ممنوعیت و محدودیت ها حتما نظارت جدی تری را می طلبد و از این رو با عوامل مسئولی که در اعمال، اجرا و رعایت این ممنوعیت ها در استان کوتاهی یا قصور داشته باشند و موجب رها شدن کار باشند حتما برخورد قانونی صورت خواهد گرفت. نمی توانیم سلامت استان و امنیت جانی و روانی مردم را فدای عده ای اهمال کار و بی مبالات کنیم و شاهد افزایش قربانیان کرونا باشیم. مردم از ما توقع   جدیت در اجرای طرح را دارند.


 خوش اقبال در ادامه بیان داشت با برپا کنندگان مجالس عروسی و عزا برخورد جدی تری می شود، دوران مماشات تمام شده است در زمانی که در استان کرمانشاه هر روز شاهد از دست رفتن شماری از عزیزانمان هستیم و کادر درمانی با خستگی روبروست، سزاوار نیست که مجالس عروسی و عزا هنوز برپا باشد. حتما در روزهای آینده برخورد جدی تر و بدون مماشاتی با برگزارکنندگان مجالس عروسی و عزا اتخاذ خواهد شد.این برخورد قضایی حتما شامل برپاکنندگان، دعوت کنندگان و اماکنی خواهد شد که میزبان این مجالس هستند.از بزرگان طوایف و اقوام توقع بیشتری در ارشاد و راهنمایی در شهرستانها میرود که مانع برپایی مجالس عروسی و عزا باشند.

 


در این جلسه فرماندار اسلام آباد غرب گفت: تمامی دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا در شهرستان باجدیت مدیران و همراهی و همکاری مردم عزیز در حال اجراست و اثرات محدویت های اعمال شده خوشبختانه مطلوب بوده و امروز شاهد کاهش تعداد فوتی ها ،بستری ها و مراجعین به مراکز درمانی در شهرستان هستیم .


در ادامه این جلسه مدیران عضو ستاد گزارش اقدامات انجام شده را ارائه نمودند.

گفتنی ست؛ معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه در ادامه حضورش در اسلام آباد غرب از فاز دوم بیمارستان امام ره این شهرستان که در زلزله آبانماه سال 96 آسیب دیده بود و کار بازسازی آن به اتمام رسیده بازدید کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد