امام جمعه شهرستان دالاهو مطرح کرد:

ترور این دانشمند ما جواب لبخند برخی مسئولین به بایدن بود/عده ای با وجود این دشمنی ها هنوز به دنبال مذاکره با آمریکا هستند

کد خبر: 306422
|
22:17 - 1399/09/07
نسخه چاپی
 ترور این دانشمند ما جواب لبخند برخی مسئولین به بایدن بود/عده ای با وجود این دشمنی ها هنوز به دنبال مذاکره با آمریکا هستند
امام جمعه دالاهو گفت: ترور این دانشمند ما جواب لبخند برخی مسئولین به بایدن بود،عده ای از افراد داخل کشور با وجود این دشمنی ها هنوز به دنبال مذاکره و نشست و برخاست با همین آمریکایی ها و صهیونیست ها هستند.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی ساداتی در گفتگو بااسلام آباد خبر،  با تبریک و تسلیت شهادت "محسن فخری زاده" دانشمند هسته ای کشورمان به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران، اظهار کرد: دولت آمریکا و به تبع صهیونیست ها کارشان همین است و زمانی که  به استیصال می رسند دست به ترور افراد می زنند که این نشانه عجز و ناتوانی اینهاست.

 

وی ادامه داد: به فرموده حضرت امام(ره) که شهادت را برای ما افتخار دانست و فرمود که این انقلاب و نهضت باید زنده بماند و زنده ماندن این نهضت با خون این شهداست و یقینا" خون و این دانشمند شهید موجب می شود ملت ما بیدارتر شوند و اتحاد آنها بیشتر شود و روسیاهی آن برای دشمن می ماند.

 

امام جمعه شهرستان دالاهو عنوان کرد: آنچه در این حادثه مایه تأسف است؛ عده ای از افراد داخل کشور با وجود این دشمنی ها هنوز به دنبال مذاکره و نشست و برخاست با همین آمریکایی ها و صهیونیست ها هستند، امروز حرف از بایدن می زنند، در صورتی که بایدن، ترامپ و نتانیاهو هیچ فرقی باهم ندارند و امروز باید گفت این هدیه برخی از مسئولین ما به بایدن بود و او جواب لبخند آنها را با این ترور داد.

 

وی تصریح کرد: هر موقع ما یک قدم عقب نشینی کنیم دشمن ده قدم جلو می آید و این را باید بدانیم با حفظ انسجام و وحدت و حضور جوان های حزب الهی در میدان اجازه ندهیم کسانی که دچار استیصال و غرب زدگی شدند بیشتر از این به ما ضربه بزنند.

 

حجت الاسلام ساداتی بیان داشت: متاسفانه بخشی از این ترور به افرادی در کشور بر می گردد که دائم عقب نشینی می کنند و دائم بدنبال امتیاز دادن به دشمن هستند و اگر ما از این قضایا کوتاه بیائیم و انتقام نگیریم، مسلما فردا اتفاقات بدتری برای ما رقم خواهد خورد لذا از همه مومنین و ملت ایران می خواهم با حفظ وحدت و یکپارچگی اقتدار، عزت و سرافرازی کشور را از مسئولین مطالبه کنند و اجازه ندهند با دیپلماسی لبخند دشمن غره تر شود و پایش را از گلیمش دراز تر کند.

 

وی افزود: دور روز پیش جاسوس اسرائیلی در ایران آزاد می شود و روز بعدش ثمره آن، این می شود که دانشمند تراز اول ما که قبلا به وسیله سرویس جاسوسی دشمن شناسایی شده در ایران به شهادت می رسد، لذا ما باید روحیه انقلابی خود را حفظ کنیم و از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم و امیدواریم درسی باشد برای این افرادی که دم از مذاکره با دشمن می زنند و نگاه شان به انقلاب و توانمندی های داخلی باشد.

 

گرچه خبر این شهادت برای همه ملت ایران سخت است ، سال قبل سردار نظامی ما را به شهادت رساندند و امسال سردار علمی و هسته ای ما را به شهادت می رسانند و این برای ما دردناک است امیدواریم این خون ها باعث احیای قلوب مردم شود که با یکپارچگی و اتحاد دست به دست هم بدهند و همه مشکلات برطرف گردد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد