سرپرست اداره برق اسلام آبادغرب مطرح کرد:

خدمت رسانی به بیش از50 هزار مشترک برق در اسلام آبادغرب

کد خبر: 306423
|
14:35 - 1399/09/08
نسخه چاپی
خدمت رسانی به بیش از50 هزار مشترک برق در اسلام آبادغرب
سرپرست اداره برق اسلام آبادغرب در جمع خبرنگاران گفت: خدمت رسانی به بیش از50 هزار مشترک باهمتی بسیجی و جهادی ممکن است که باتوجه به مشکلات و کمبودها این تلاش ستودنی است

به گزارشاسلام آباد خبر،جمعی از خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج ازاداره برق شهرستان اسلام آبادغرب (بعنوان یکی از ادارات خدمات رسان و فعال بدون تعطیلی در بحران) بازدید بعمل آوردند.

 

مهندس فرزاد درویشی ضمن خیرمقدم و گرامیداشت هفته بسیج، یادمرحوم مهندس جلیل کریمی مدیریت فقید اداره برق شهرستان راگرامی داشت.

 


وی درادامه با اشاره به محدودیت های پیش آمده بخاطر شیوع  ویروس کرونا  گفت: خدمت رسانی به بیش از50 هزار مشترک باهمتی بسیجی و جهادی ممکن است که باتوجه به مشکلات و کمبودها این تلاش ستودنی است.

 


مهندس درویشی گفت: باتوجه به وضع موجود هرچند شاهد کمبود اعتبارات بودیم ولی پروژه های خوبی برای اصلاح شبکه برق انجام شده و یا درحال اجراست.

 


وی عنوان کرد: ازجمله مشکلات ما باید به وصول مطالبات و سرقت از شبکه برق اشاره کرد که بخش زیادی از طلب ما از ادارات و مراکز صنعتی می باشد که در مورد سرقت نیز جهت پیشگیری از ایراد ضرر به وسایل برقی مردم نسبت به استفاده ازمحافظ برقی و احداث شبکه ارت درمنزل خوداقدام کنند.

 


سرپرست اداره برق درباره ی کندی واگذاری انشعاب جدید گفت علت این امرسختی تهیه لوازم و افزایش متقاضیان می باشدکه بزودی و باهمت مدیریت استان این مشکل نیزرفع خواهد شد که تمامی امورجاری نیزتوسط پیمانکاران بومی انجام می شود.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد